عنوان بهترین مدافع و سرویس زن همچنان دراختیار ایرانی‏هاست

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات والیبال انتخابی المپیک امروز پنجشنبه با برگزاری چهار دیدار در قالب دیدارهای روز هفتم به پایان رسید. در پایان دیدارهای امروز بهترین بازیکن در هر پست معرفی شدند که همچنان محمد موسوی و فرهاد قائمی عنوان بهترین دفاع و سرویس زن را در اختیار دارند. ضمن اینکه سعید معروف و فرهاد ظریف بازیکنانی هستند که در رده‎های سوم و دوم بهترین لیبرو، پاسور، توپ گیر و دریافت کننده قرار دارند.

البته ایران در جمه سه بازیکن برتر فهرست امتیازآورترین و بهترین اسپکر هیچ نماینده‏ای ندارد. فهرست برترین‏های مسابقات والیبال انتخابی المپیک تا پایان دیدارهای امروز به این شرح است:

بهترین لیبرو
در این بخش “یئوهیو” ژاپنی و”رن” از چین در رده‏های اول و دوم قرار گرفته‌اند. فرهاد ظریف هم در جایگاه سوم قرار داد.

بهترین دریافت کننده
فرهاد ظریف بهترین بازیکن ایران در این بخش است که البته در جایگاه دوم قرارگرفت. جایگاه اول این بخش فعلا در اختیار “یئوهیون” کره‏ای است.

بهترین پاسور
“پتکوویچ والدو” از صربستان بازیکنی است که در صدر بهترین پاسورها قرار گرفته است. در این بخش جایگاه دوم به سعید معروف اختصاص داده شده است. “لی” چینی هم در این بخش سومین بازیکن برتر است.

بهترین توپ گیر
فرهاد ظریف هم بهترین بازیکن ایران در این بخش است که البته بعد از بازیکن چینی به نام “رن” در رده دوم ایستاده است. “یئو هیون” کره‎ای هم سوم است.

بهترین سرویس زن
عنوان بهترین سرویس زن مسابقات والیبال انتخابی المپیک تا به این لحظه همچنان در اختیار فرهاد قائمی است. بازیکنانی از ژاپن و استرالیا به نام‏های “تاتسویا” و ” توماس” دررده‏های دوم و سوم ایستاده‏اند.

بهترین مدافع
عنوان بهترین مدافع هم دراختیار بازیکن کشورمان به نام محمد موسوی عراقی است. در این بخش “توماس” و ایدان” هر دو از استرالیا مدافعان برتری هستند که در رده‎های دوم و سوم ایستاده اند.

بهترین اسپکر
نمایندگان ایران در میان بهترین اسپکرها جایگاهی ندارند. “نیکولا”، پارک وو” و “میلوس” به ترتیب از صربستان، کره جنوبی و صربستان بهترین بازیکنان هستند که رده‎های اول تا سوم این بخش را در اختیار گرفته اند. بهترین بازیکن ایران در این بخش حمزه زرینی است که در جایگاه دهم ایستاده است. 

امتیازآورترین بازیکن
بازیکنان ایران در جمع امتیازآورترین بازیکنان هم فعلا جایی ندارند. “تاتسویا” از ژاپن همراه با “توماس” از استرالیا و “چن”از چین بهترین‏های این بخش هستند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.