عوامل داخلی و خارجی در فتنه ۸۸ کاملا حساب شده عمل کردند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

موج شورش‌ها و مسئله انقلاب‌های رنگی در فتنه ۸۸ صورت گرفت و به صورت آشکار این امر را نشان داد که عوامل داخلی و خارجی کاملا حساب شده عمل کردند، اما در این میان ملت ایران با حضور در میدان‌ توطئه و فتنه دشمنان داخلی و خارجی را با بن‌بست مواجه کردند و موجب شدند که در این فتنه ناکام بمانند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، “حسن هانی‌زاده” کارشناس سیاست خارجی در آستانه حماسه شکوهمند  ۹ دی‌ماه طی یادداشتی به بررسی عوامل خارجی و بیگانه و توطئه آنها برای ایجاد چالش در نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

شرح این یادداشت به شرح ذیل آمده است:

فتنه ۸۸ یک‌سری عوامل داخلی داشت که با هماهنگی قدرت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای قصد داشتند تا نظام را با یک چالش جدی مواجه کنند.

برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای انتخابات سال ۸۸ صورت گرفته بود؛ آمریکا و غرب برای به آشوب کشاندن جمهوری اسلامی ایران ده‌ها میلیارد دلار هزینه کردند، از سوی دیگر برخی عوامل داخلی نیز در کشور با برنامه‌ریزی و هماهنگی دقیق تلاش داشتند تا نظام را از درون با یک چالش جدی مواجه کنند.

موج شورش‌ها و مسئله انقلاب‌های رنگی در فتنه ۸۸ صورت گرفت و به صورت آشکار این امر را نشان داد که عوامل خارجی و داخلی کاملا حساب شده عمل کردند، اما در این میان ملت ایران با حضور در میدان‌ها و خیابان‌ها توطئه و فتنه دشمنان داخلی و خارجی را با بن‌بست مواجه کردند و موجب شدند که در این فتنه ناکام بمانند.

سال ۸۸ یک مقطع کاملا حساس تاریخی و سرنوشت‌ساز برای جمهوری اسلامی ایران بود که در طول دوران انقلاب اسلامی سابقه نداشت.

تمام حوادث رخ داده در مقطع بعد از انتخابات خرداد ۸۸ حساب شده و از پیش مشخص شده بود؛ حوادث و اتفاق‌های انتخابات ۸۸ شاید می‌توانست جمهوری اسلامی را با یک چالش جدی مواجه کند، اما در این میان درایت مقام معظم رهبری و حضور ملت ایران در صحنه موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.