عکس:اعترافات هولناک قاتل ۲۳ ساله خیابان شهید مدنی (نظام آباد)

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای مطلب

اعترافات هولناک قاتل خیابان شهید مدنی (نظام آباد)

حسین ۲۳ ساله حدود ۱۰ روز پیش در خیابان شهید مدنی (نظام آباد) تهران iبه سوی عابران حمله ور شد و ۱۲ زن و مرد را با ضربات چاقو مجروح نمود.
آفتاب: او سپس با فرار از محل جنایت iبه قم گریخت و ۶ ساعت پس از جنایت، با مراجعه iبه ماموران تسلیم شد.

بازپرس جنایی تهران او را برای بررسی سلامت روحی و روانی و همچنین اعتیاد iبه پزشکی قانونی معرفی نمود.

SiteRooz.com

SiteRooz.com

وی در اداره آگاهی iبه بازسازی صحنه قتل پرداخت و در تشریح اتفاق گفت: مدتی بود صدایی در سرم iبه من دستور می‌داد که چه کارهایی را انجام دهم. روز اتفاق نیز آن صدا از من خواست که با چاقو iبه مردم حمله کنم. ابتدا می‌خواستم از یک مغازه چاقو فروشی در مجیدیه چاقو تهیه کنم که موفق iبه این کار نشدم بعد هم وارد یک قصابی شدم و iبه iبهانه خرید گوشت، خود را iبه چاقوی سلاخی قصاب رساندم.

به گزارش تفسیری مهر،ضارب ادامه داد: مدتی نزد پدرم در یک کشتارگاه کار می‌کردم و iبه همین خاطر کار با چاقو را می‌دانستم. بعد از مجروح نمودن مرد قصاب iبه خیابان آمده و هر فردی که در سر راهم بود، با چاقو می‌زدم، زن یا مرد بودن قربانیان برایم هیچ فرقی نداشت. آخرین قربانی من پسر قوی هیکلی بود که چاقو را گرفت من هم از محل متواری شدم. وقتی iبه خودم آمدم در قم بودم کمی در آن شهر پرسه زدم بعد هم iبه یک پاسگاه پلیس رفته و خود را تسلیم نمودم.

پسر جنایتکار تصریح نمود: من در یک خانواده از هم پاشیده بزرگ شدم؛ اما نه سیگار می‌کشم و نه iبه مواد مخدر اعتیاد دارم حالا هم هیچ حسی نسبت iبه قربانیان خود ندارم.

حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.