عکس‌های پورشه ماکان لو رفت

۱۲ تیرماه ۱۳،

عکس‌های پورشه ماکان لو رفت

Bookmark and Share

عکس‌هایی از پورشه ماکان، مدل تازه پورشه پیش از رونمایی آن در نمایشگاه لس آنجلس در اینترنت انتشار یافته است. 

به نظر می‌رسد این عکس‌ها متعلق به یک مجله آلمانی باشد که در مقاله‌ای پورشه شاسی بلند تازه را با آئودی کیو ۵ مقایسه می‌کند. این دو خودرو تا حد بسیاری از نظر فنی با یکدیگر مشترکند و نسل بعدی کیو۵ قرار است بر روی ساختاری مشابه با پورشه ماکان ساخته شود. 

این عکس‌ها نشان می‌دهد پورشه در طراحی ماکان به شدت به ٩١١ وفادار مانده است و این خودرو بیش از آنکه به یک شاسی بلند تمام عیار شبیه باشد، مانند رنج روور ایووک ظاهری شهری‌تر دارد. این خودرو علاوه بر ایووک با ب‌ام و اکس ٣ هم رقابت می‌کند. 

عکس‌های پورشه ماکان لو رفت

برای ماکان چند موتور شش و چهار سیلندر در نظر گرفته شده است و قیمتش از ۴٠ هزار یورو به بالا است. قوی‌ترین موتور ٣. ۶ لیتری شش سیلندر با سیستم تزریق سوخت مستقیم و توربو است که ۴٠٠ اسب بخار قدرت دارد. در سوی دیگر دو موتور چهار سیلندر هم برای ماکان در نظر گرفته شده است. بعد از مدل ٩۶٨ که در سال ١٩٩۵ عرضه شد، این اولین بار است که پورشه از موتور چهار سیلندر استفاده می‌کند. 

موتور چهار سیلندر بنزینی حدود ٢٢٠ اسب بخار نیرو تولید می‌کند و شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعتش حدود هفت و نیم ثانیه خواهد بود. موتور دیزل چهار سیلندر هم دو لیتری است و حدود ٢٠٠ اسب بخار نیرو دارد. 

گفته می‌شود پورشه یک مدل هیبرید هم از این ماشین تولید خواهد کرد.

عکس‌های پورشه ماکان لو رفت

برچسب ها : نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۲۲ | پورشه ماکان | تاریخ : ۲۰۲۲/۱۱/۰۱
  • استفاده از مطالب و تصاویر این پایگاه اینترنتی تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت خودرو” مجاز است


www.khodroreview.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.