عیادت قوی‌ترین معلول جهان از دانش آموزان سانحه آتش سوزی پیرانشهر

۱۷م آذر ،

1 (4)-4.jpg

قوی ترین مرد معلول جهان از دانش آموزان اتفاق آتش سوزی مدرسه شین آوای پیرانشهر عیادت کرد.

“سیامند رحمان” پس از ملاقات با ۱۶ نفر از دانش آموزان سانحه آتش سوزی مدرسه شین آوای پیرانشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان غربی، اظهار کرد: با بغض و دلهره به دیدن این بچه ها رفتم و نمی دانستم با دیدن آنها چه حالتی پیدام خواهم کرد. با دیدن این بچه ها واقعا از مظلومیت شان ناراحت شدم و از خدا طلب عافیت برای آنها را دارم.

وی تصریح کرد: از مسئولان تقاضا دارم نهایت تلاش خود را برای بهبودی این بچه ها انجام دهند. پدر و مادر آنها از وضعیت کنونی بچه های خود ناراحتند و باید برای بهبودی آنها هرکاری می توان انجام داد.

قوی ترین مردم معلول جهان با اشاره به اینکه متاسفانه در حین ملاقات با این بچه ها، بیشتر آنها خواب بودند، اظهار کرد: در گفت و گوهایی که با پدر و مادر این بچه ها داشتم آنها به شدت از وضعیت بچه های خود ناراحت بودند.

رحمان با اعلام اینکه چرا باید در مدارس از بخاری نفتی استفاده شود؟، ادامه داد: امروز در عصری قرار داریم که دیگر استفاده از بخاری نفتی کنار گذاشته شده است و حتی شاید در دور افتاده ترین جاها هم از بخاری نفتی استفاده نکنند. از مسئولان تقاضا دارم به این مسایل توجه کنند تا دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

مصاحبه خبرنگار ایسنا با سیامند رحمان در حالی در محوطه بیمارستان امام خمینی(ره) انجام گرفت که حراست این بیمارستان مانع از انجام این مصاحبه می شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.