غباروبی حسینیه آیت الله بهاالدینی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)

سه شنبه ۲۷ تیر – ۰۵:۵۲:۴۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – همزمان با دهه نکوداشت و بهداشت مساجد و در آستانه ماه مبارک رمضان با حضور مسئولین سپاه استان حسینیه آیت الله بهاالدینی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) غبارروبی و عطرافشانی شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با اشاره به سفارش قرآن مجید پیرامون نظافت و پاکیزگی مساجد گفت :‌ خداوند در آیاتی از کلام حق به حضرت ابراهیم (ع) و مومنان سفارش به تطهیر مساجد کرده است . این امر در حجت الاسلام کریم سرافراز اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، رسیدگی به امور به عنوان سنتی حسنه اجرا می شود .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) اضافه کرد : مساجد و حسینیه ها مراکز تجمع آحاد مردم و مراکز معنویت و معرف افزایی است .
حجت الاسلام سرافراز گفت: اگر مساجد و مراکز فرهنگی آباد باشند و برنامه های متنوع فرهنگی ارائه دهند محل تجمع بسیاری جوانان و نوجوانان می گردد و این امر موجب مقابله با تهدیدات فرهنگی است.
وی افزود: مساجد اصیل ترین پایگاه دینی در جامعه اسلامی از صدر اسلام بوده و هست و در تجهیز و معرف افزایی نقش قابل توجه ای را ایفا کرده است.
حجت الاسلام سرافزار به نقش مساجد در دفاع مقدس اشاره کرد و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نیز مساجد و حسینیه ها به مراکز پشتیبانی از جبهه های نور علیه ظلمت تبدیل شده بودند.
وی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ، ماه ضیافت الهی است وخداوند سبحان میزبا مومنین می باشد و مساجد از بهترین میهمان خانه های خداست.
دراین مراسم فرماندهان و جمعی از مسئولین حسینیه آیت الله بهاالدینی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) را غبار روبی شد .

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۷۱۷۵۲۴۲۷۸۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.