غرب و رژیم صهیونیستی با اقدام شنیع خود شیعه و سنی را به هم نزدیک‌تر کرده است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: غرب و رژیم صهیونیستی با اقدام غیر منطقی خود، شیعه و سنی را به هم نزدیک‌تر کرده و برادران اهل تسنن را به این باور رسانیده که کار آنها دشمنی با اسلام بوده و شیعه و سنی برایشان فرقی ندارد.

مصطفی قوام در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدام نابخردانه آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: ظهور بیداری اسلامی در منطقه و فراگیری آن باعث رشد قابل توجه اسلام در جهان شده، بنابراین غرب و رژیم صهیونیستی از وحشت فراگیری اسلام، در جهت مقابله با آن اقدام به ساخت فیلم موهن کرده است.

وی افزود: واکنش و عکس‌العمل مسلمانان و جهان اسلام در برابر این حرکت شنیع و زشت نشان می‌دهد که بیداری اسلامی در منطقه و آگاهی ملت‌هایی که منجر به سرنگونی دیکتاتورها و وابستگان ایادی غرب شدند در حفظ صیانت از کیان اسلام و مقدسات دینی مسلمانان تاثیر داشته است. 

قوام ادامه داد: در حالیکه اسلام و مسلمانان به این حرکت غرب واکنش جدی نشان داده‌اند اما عدم موضع گیری برخی حکام جهان اسلام مانند عربستان که به دروغ خود را حافظ اسلام  می‌دانند قابل تأمل بوده، در حالی که ملت عربستان علی‌رغم فضای خفقان در کشور خود علیه این اقدام توهین آمیز و ایادی آن اعتراض کردند.

 این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: غرب و رژیم اشغالگر صهیونیستی با این حرکت غیر منطقی، دوباره شیعه و سنی را به هم نزدیک‌تر کرده و برادران اهل تسنن به این باور رسیده‌اند که کار غرب و این رژیم  غاصب دشمنی با اسلام و مسلمین بوده و شیعه و سنی برایشان فرقی ندارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.