غضنفری برای توضیح درباره گرانی‌ها به مجلس می‌رود

محمد علی‌پور در گفتگو با مهر درخصوص اقدامات کمیسیون اقتصادی مجلس در جهت تعدیل قیمتها در بازار اظهارداشت: با توجه به اینکه درحال حاضر مهمترین دغدغه نمایندگان حل مسئله گرانی است؛ لذا تدابیر ویژه ای در این رابطه اندیشیده شده است.

وی عملکرد وزیرصنعت، معدن و تجارت را در این رابطه مورد اشاره قرار داد و افزود: بارها تذکرات کتبی و شفاهی را در رابطه با گرانی ها به این وزیر گوشزد کرده ایم و از او خواسته ایم که برای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمتها برنامه ای را تدوین و به مرحله اجرا درآورد تا بیش از این به مردم فشار نیاید.

نماینده منتخب مردم ماکو و چالدران در مجلس نهم تصریح کرد: نمایندگان در نظر دارند بعد از تعطیلات مجلس وزیرصنعت، معدن و تجارت را به کمیسیون اقتصادی دعوت کنند تا وی نسبت به عملکرد خود در رابطه با گرانی ها پاسخگو باشد.

وی افزود: چنانچه وزیرصنعت، معدن وتجارت تا آن زمان اقدامات موثری را در رابطه با کنترل افسارگسیخته گرانی ها انجام نداده باشد، به طوری‌که نمایندگان مجلس هم از صحبتها و عملکرد وی در این حوزه قانع نشوند، آن‌وقت نمایندگان از اختیارات قانونی خود اعم از سئوال و استیضاح وزیر استفاده خواهند کرد.

به گزارش مهر، تعطیلات مجلس شورای اسلامی که از ابتدای هفته جاری آغاز شده است، به مدت دوهفته خواهد بود.


 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.