غلامپور: مهدوی‌کیا نامهربانی دیده است

۲۴م اسفند ،

بهزاد غلامپور دربارهٔ کناره‌گیری مهدی مهدوی‌کیا از فوتبال عنوان کرد: از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شدم. با شناختی که از مهدی دارم، مطمئنم برخلاف میل باطنی‌ خودش این تصمیم را گرفته است. به عبارت دیگر خودش در این تصمیم دخیل نبوده است و اشخاص دیگری در این بین دست داشته‌اند.

به گزارش ایسنا،وی افزود: فکر می‌کنم مهدی را خداحافظی داده‌اند. او همواره بازیکن بی‌حاشیه‌ای بود و به نظر کادر فنی احترام می‌گذاشت. این رفتار را در آلمان هم داشت و به همین دلیل به سبب حجب و حیای او فکر می‌کنم، مهدی نامهربانی دیده است.

دروازه‌بان سابق استقلال و تیم ملی در پاسخ به این سوال که بهترین خاطره مشترکش با مهدوی‌کیا کدام است، گفت: جام آسیایی ۹۸ بانکوک بود که توانستیم قهرمان شویم. در بازی فینال هم مهدی اخراج شد و این سبب تعجب همه شد. البته مهدی به من در بازی سه بر صفر پرسپولیس و استقلال هم گل زده است.

غلامپور در پایان با ابراز تاسف از خداحافظی‌ مهدوی‌کیا افزود: به بازیکنان بزرگ کم‌لطفی نکنیم. همه این روزها می‌گذرد و دوستی‌ها و رقابت‌ها می‌ماند. مهدوی‌کیا بازیکنی نبود که به هر قیمتی بازی کند و ای کاش رفتار با این نوع بازیکنان را بلد بودیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.