غیبت مربیان کشتی مازندران در المپیک

مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن روزهای ششم تا ۲۲ مرداد به میزبانی کشور انگلستان در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها، کاروان ورزشی ایران در رشته‌های مختلف ۵۳ ورزشکار دارد که از این تعداد ۱۱ ملی‌پوش از مازندران هستند و از ۱۱ ورزشکار مازندرانی، شش ملی‌پوش از کشتی آزاد و فرنگی هستند.

از بین ۱۳ کشتی‌گیر حال حاضر در المپیک ۲۰۱۲ لندن در دو رشته آزاد و فرنگی شش کشتی‌گیر از مازندران بوده که با توجه به حضور نیمی از کشتی‌گیران مازندرانی در این پیکارها سئوالی که تعجب همگان را بر می‌انگیزد عدم حضور مربیان سازنده مازندرانی در این رقابت‌ها است.

*سئوالات متعددی که عنوان می‌شود:

چرا مربیان سازنده مازندرانی در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن در کادر فنی تیم ملی آزاد و فرنگی جایی ندارند؟

چه کسی یا کسانی باید پیگیر قضیه بوده تا حق مربیان سازنده مازندرانی خورده نشود؟

چرا با توجه به ملی‌پوشان بودن بیشتر کشتی‌گیران مازندرانی در اردوهای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی به آن صورت از مربیان مازندرانی استفاده نمی‌شود؟

چرا از تهران با یک کشتی‌گیر در المپیک ۲۰۱۲ لندن، سه مربی به المپیک اعزام می‌شود و مازندران با شش کشتی‌گیر مربی ندارد؟

سئوالات دیگری که پیش می‌آید این است چرا مسئولان ورزش در راس آن هیئت کشتی استان از مربیان سازنده مازندرانی حمایت نمی‌کنند و حق این مربیان را از فدراسیون نمی‌گیرند.

نمونه بارز، حق‌کشی و نادیده گرفتن محمود اسماعیل‌پور از مربیان سازنده مازندران است که با داشتن سه کشتی‌گیر که خود سازنده کشتی‌گیرانی چون مسعود اسماعیل پور، رضا یزدانی و کمیل قاسمی بوده باید پشت خط باشد و مربی که هیچگونه نقشی در سازندگی کشتی‌گیران نداشته به المپیک ۲۰۱۲ لندن اعزام شود؟

راستی چه کسی باید حق این مربیان را بدهد تا شاهد چنین رابطه بازی در مسابقات آینده ورزشی نباشیم.

وظیفه مسئولان ورزش و هیئت استان چیست، چرا هیچگونه عکس‌العمل و اعتراضی از سوی مدیران مشاهده نشد، آیا نباید حق مربیان مظلوم و سازنده مازندرانی از فدراسیون گرفته شود؟

چرا به جای مربیان سازنده مازندرانی باید مربیان غیربومی و غیرسازنده به این مسابقات اعزام شوند؟

مسعود اسماعیل پور، مهدی تقوی، رضا یزدانی و کمیل قاسمی در رشته آزاد و قاسم رضایی و بشیر باباجان‌زاده در رشته فرنگی به عنوان شش ملی‌پوش مازندرانی در این رقابت‌ها برای افتخارآفرینی ایران به روی تشک می‌روند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.