غیبت وحید شمسایی مشهود است ولی بازکنان در برابر امثال برزیل کم نمی آورند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

محمود خوراکچی مربی سابق تیم ملی فوتسال غیبت وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی را در رقابت های جام جهانی فوتسال مشهود دانست ولی این موضوع را سببی برای ضعف در برابر تیم های بزرگ فوتبال دنیا ندانست.

 خوراکچی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: تیم ملی فوتسال در دور اول بازیهای فوتسال جام جهانی بازیهای قابل قبولی را به نمایش گذاشت و ازلحاظ تاکتیکی نمایش مورد انتظاری  داشت و متاسفانه در این سه بازی توپ های مستقیم ما به گل نرفت و ما بد شانسی داشتیم.

 مربی سابق تیم ملی فوتسال در خصوص غیبت وحید شمسایی در این رقابتها گفت: نبود وحید شمسایی در این تیم کاملا مشهود است و  وحید می توانست رهبر میانه تیم باشد و تیم را به خوبی هدایت کند و بهر حال این تصمیم کادر فنی بود ولی کشاورز می تواند جایگزین شمسایی در تیم باشد .

وی درخصوص بازیهای دور بعد تیم ملی فوتسال گفت: هر بازی تاکتیک خاص خود را می طلبد و تیم ما در بازیهای آینده در برابر تیم های بزرگ دنیا مثل برزیل، روسیه و …. مشکل خاصی نداشت و به طور یقین می توان به این تیم امید داشت و تیم ملی شایستگی رسیدن به نیمه نهایی و قرار گرفتن جزو چهار تیم اول را دارد.

 خوراکچی تصریح نمود: اگر بچه ها استرس را از خود دور نمایند و در زدن ضربات اخر دقت کافی داشته باشند در بازیهای بعدی کار سختی نخواهند داشت و می تواند شایستگی های خود را نشان دهد./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.