فابرگاس: باید به تصمیم والدس احترام بگذاریم

۳۰م دیماه ،

قرارداد والدس با بارسا در تابستان ۲۰۲۴ به اتمام می رسد و او اعلام کرد که نمی خواهد قراردادش را با این باشگاه تمدید کند اما فابرگاس معتقد است به جای فکر کردن به این موضوع، باید روی قهرمانی در جام های مختلف تمرکز کنند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” ویکتور نظرات مشخصی دارد. ما باید به تصمیم او احترام بگذاریم. ما اکنون باید برای رسیدن به قهرمانی در جام های مختلف تلاش کنیم.

والدس به خودش فکر نمی کند. او به باشگاه زمان کافی داد تا در این مورد راه حلی پیدا کند.”

بارسا این هفته در دیدار مقابل سوسیه داد اولین شکست این فصلش در لالیگا را متحمل شد اما فابرگاس این نتیجه را کم اهمیت دانست.

” در فوتبال، اشتباه کردن غیرقابل اجتناب است. فوتبال بازی اشتباهات است. مهمترین مسئله این است که به کمترین میزان اشتباه کنید. ما در حال حاضر خیلی خوب کار می کنیم. ما در ۲۰ بازی تنها یک بار شکست خوردیم.

علی رغم این شکست، ما هنوز فصل خوبی داریم و امیدواریم با همین شرایط ادمه بدهیم.”

بارسا پنج شنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری مقابل مالاگا قرار می گیرند و فابرگاس معتقد است برای رسیدن به دور بعد باید تمرکزشان را حفظ کنند. دیدار رفت با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

” وقتی به فینال ها می رسید و جام های مختلفی می برید، همیشه با حریفان بزرگی روبرو می شوید که می توانند شرایط را برای شما پیچیده کنند اما ما نباید هویت مان را از دست بدهیم و با اعتماد به نفس بازی کنیم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.