فابرگاس: خرید بیل دیوانگی محض است

۲۹خردادماه،

 گرت بیل ستاره ی تاتنهام فصل درخشانی را پشت سر گذاشته است اگر جائی شنیده شود که رئال مادرید برای خرید وی ۱۰۰ میلیون یورو پرداخت کرده است عجیب به نظر نمی رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگارن، در حال حاضر وی پیشنهادات زیرمیزی زیادی از غول های اسپانیا دریافت کرده که به نظر می رسد کمی واقعی تر از شایعه باشند.

در این میان ستاره بارسلونا، سسک فابرگاس معتقد است اگر رئال مادرید رکورد جهانی را برای گرت بیل بشکند او را با مبلغ بسیار بالائی چون ۱۰۰ میلیون یورو بخرد دیوانگی محض مرتکب نشده است.

در حال حاضر رکورد جهانی مبلغ قراردادها در دستان کریستیانو رونالدو است که با ملغ ۹۴ میلیون یورو از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست.

البته در قدرت و توانائی های گرت بیل شکی نیست اما به هر ترتیب فابرگاس نمی تواند درک کند چگونه یک باشگاه می تواند چنین مبلغی را برای خرید بازیکنی نه چندان جنجالی خرج کند.

وی در این ارتباط گفت: او بازیکن بسیار بزرگی است اما اینکه آیا او می تواند در رئال مادرید چنین عملکرد مشاهبی را به نمایش بگذارد جای سوال دارد او در انگلیس طرفداران زیادی دارد اما باید دید که در اسپانیا می تواند با طرفداران کریستیانو رونالدو که حالا رقیب اصلی او محسوب می شود رقابت کند یا خیر.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.