فاز دوم هدفمندی تا پایان نیمه اول اجرایی نخواهد شد

۰۹اردیبهشت،

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها تا اواخر نیمه اول سال جاری و تا پایان عمر دولت دهم اجرایی نخواهد شد.

محسن صرامی‌فروشانی نماینده خمینی‌شهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در مورد جمع‌ آوری امضا برای تجدید رای اعتبارات هدفمندی در کمیسیون تلفیق، گفت: تصویب اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها را بعید می‌دانم.
 
وی ادامه داد: حتی در صورت اقدام به جمع آوری امضا، شاید بعضی از نمایندگان علی‌الظاهر به دلیل رودربایستی امضا کنند اما مسئله مسلم این است که در حال حاضر اجرای این امر در اقتصاد کشور جایگاهی ندارد، خصوصا به دلیل ۱۰ تا ۱۵ درصد تورمی که طی چند هفته اخیر سبب ایجاد فشار مالی بر مردم شده است.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان با اشاره به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در نیمه دوم سال ۹۲ با محدودیت‌های بالا اظهار داشت: مطمئنا تا زمان جا‌بجایی دولت که تا اواخر نیمه اول سال ادامه دارد این مسئله اجرایی نخواهد شد.
 
گفتنی است خبرها حاکی از اجرای فاز دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها با شیب بسیار کم حکایت دارد و تنها قیمت حامل‌های انرژی که در تولید بکار نمی‌روند، افزایش خواهد یافت.
 
انتهای پیام//


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.