فاش شدن راز قتل یک دختر بچه بعد از ۵۰ سال+ تصاویر

یک افسر پلیس سابق دیروز در محضر دادگاه به قتل یک دختر در ۵۰ سال پیش اعتراف کرد.”جک مک کالو” ۷۲ ساله یک افسر پلیس سابق ایالت واشنگتون می باشد.به گزارش ممتازنیوز او دیروز اعتراف کرد که در سال ۱۹۵۷ یک دختر هفت ساله به نام “پرتی ماریا” را دزدیده و به قتل رسانده است. این یکی از قدیمی ترین پرونده های ایالت متحده می باشد.

عکس

دوست ماریا “کتی سیگمن” می گوید در ۳ دسامبر ۱۹۵۷ من و ماریا در حال بازی بودیم که یک مرد جوان به اسم جانی آمد و ما را بر پشت خود سوار می کرد و با ما بازی می کرد.من لحظه ای به درون خانه رفتم، وقتی برگشتم ماریا و جانی نبودند.طبق اسناد موجود نام مک کالو در دهه ۱۹۵۰ “جان تسیر” بوده که او را جانی صدا می کردند. چند روز بعد جسد ماریا مانند یک تنه درخت، کبود و زخمی در یک جنگل پیدا شد.

عکس

پزشک قانونی پس از بررسی ها دریافت که ماریا به ضربه چاقو در گلو و قفسه سینه به قتل رسیده است.این واقعه دردناک باعث شد که پرونده این قتل هیچ وقت کهنه نشده و مدام در گردش باشد.بعد از دستگیری مک کالو او همه چیز را تکذیب کرد، اما کتی سیگمن هیچگاه نمی تواند چهره جانی که ماریا را به قتل رساند فراموش کند.

عکس

طبقه بندی: مطالب خواندنی   |   تعداد بازدید: ۱۰۱ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۲۴ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , jazab, دستگیری افسر پلسی قاتل, دستگیری قاتل بعد از ۵۰ سال, راز قتل دختر بچه, فاش شدن راز قتل, فاش شدن راز قتل بعد از ۵۰ سال, قتل, لاعتراف به قتل بعد از ۵۰ سال


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.