فاطمه هاشمی: هر کسی که ما به او رأی بدهیم برنده است

به گزارش مهر، مهدی هاشمی ظهر روز جمعه با حضور در حسینیه جماران رأی خود را به صندوق انداخت.
وی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که توصیه وی به کاندیداها پس از اعلام نتایج چیست، از نامزدها خواست تا به قانون تمکین کنند.
هاشمی گفت: با حضور خوب مردم در این یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه سیاسی حتما خلق می شود.
خبرنگاران نظر وی را درباره حسن روحانی یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جویا شدند و پرسیدند که آیا وی را اصلاح‌طلب می دانید؟، که مهدی هاشمی پاسخ داد: تبلیغات ممنوع است.
بنابراین هاشمی صحبتی در این باره نکرد.
فاطمه هاشمی نیز که در کنار برادران خود مهدی و یاسر هاشمی در حسینیه جماران حضور پیدا کرد، در پاسخ به این سوال خبرنگاران که از وی پرسیدند از نظر شما چه کسی برنده انتخابات است؟، گفت: هر کسی که ما به او رأی دهیم.
وی در پاسخ به این سوال که شما به چه کسی رأی دادید؟، افزود: آقای روحانی.
یاسر هاشمی نیز در جمع خبرنگاران فرآیند انتخابات را خوب ارزیابی کرد و گفت: حضور مردم در این دوره از انتخابات خوب است.
وی در پاسخ به این سوال که کاندیداها در برابر اعلام نتایج چه واکنشی باید داشته باشند؟، خاطر نشان کرد: کاندیداها باید در اعلام نتایج رویکرد منطقی داشته باشند.
یاسر هاشمی در پاسخ به این سوال که از نظر شما برنده انتخابات چه کسی است؟، یادآور شد: اعتدال در انتخابات پیروز می شود.
صبح امروز نیز عفت مرعشی همسر آیت الله هاشمی که به همراه وی در پای صندوق رای حضور یافته بود در هنگام ترک حسینیه جماران با صدای بلند خطاب به خبرنگاران گفت: دعا می کنم، ان شالله حاج آقا روحانی اول شود.

نوشته فاطمه هاشمی: هر کسی که ما به او رأی بدهیم برنده است اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.