فالکائو باز هم بهترین بازیکن جهان شد/ پایین‌ترین امتیاز برای محمد کشاورز!

۱۷ام بهمن ،

فالکائوی برزیلی با انتخاب پایگاه اینترنتی فوتسال پلنت به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۲ فوتسال جهان انتخاب شد. این در حالی است که محمد کشاورز کمترین امتیاز را در این نظرسنجی به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در آخرین روز از معرفی بهترین‌های فوتسال جهان از سوی پایگاه اینترنتی فوتسال پلنت امروز بهترین بازیکن معرفی شد. بر این اساس فالکائوی برزیلی با کسب ۲۲۶ امتیاز برای پنجمین بار عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کرد. محمد کشاورز تنها ۹ امتیاز را به دست آورد و در بین ۱۰ بازیکن برتر جهان در رده آخر قرار گرفت. همچنین نتو از برزیل، کیکه از اسپانیا و ریکاردینیو از پرتغال به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

همچنین پایگاه اینترنتی فوتسال پلنت روزهای قبل نیز سایر عناوین را معرفی کرده بود که باشگاه بارسلونا به عنوان بهترین باشگاه انتخاب شد و گیتی‌پسند اصفهان در این نظرسنجی در رده هفتم قرار گرفت.

همچنین برزیل به عنوان بهترین تیم ملی و کارمونا به عنوان بهترین مربی باشگاهی، ورانسیو لوپز به عنوان بهترین مربی تیم ملی، ‌الک به عنوان بهترین بازیکن جوان، گوتیرز از اسپانیا به عنوان بهترین داور، مامارلا از ایتالیا به عنوان بهترین دروازه‌بان و وانسا از برزیل به عنوان بهترین بازیکن زن انتخاب شده بودند.

همچنین علیرضا افضل در بخش بهترین مربیان باشگاهی جهان در رده نهم قرار گرفت.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.