“فانوس˝ رادیو نمایش روی میز مفاهمه سینماگران

۰۶خردادماه،

نمایندگان سینمایی کشور با حضور در برنامه فانوس رادیو نمایش برای اولین بار در طول مدت اختلاف، در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور پیدا می کنند تا در جلسه ای به مفاهمه بپردازند.

 به گزارش هنرآنلاین،امروز ( دوشنبه ۶ خرداد)، نمایندگان سینمایی کشور با حضور برنامه فانوس رادیو نمایش برای اولین بار در طول مدت اختلاف، در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور پیدا می کنند تا در جلسه ای به مفاهمه بپردازند.

بر اساس این خبر، در این جلسه که به پیشنهاد برنامه “فانوس ” برگزار می گردد، نمایندگان سازمان سینمایی به اتفاق عظیمی میر آبادی معاون فعالیت های سازمان سینمایی کشور و فرشته طائر پور به همراه نمایندگانی از خانه سینما حضور خواهند یافت.

همچنین متن کامل این جلسه توسط برنامه ی ” فانوس” ضبط و گزارش آن ، چهارشنبه شب به سمع شنوندگان و جامعه سینمایی کشور خواهد رسید.

گفتنی است ، پیش از این دربرنامه هفته قبل که عظیمی میرآبادی به نمایندگی از جواد شمقدری در آن حضور یافته بود پس از روی خط آمدن فرشته طائر پور از تهیه کنندگان منتقد، بحث در خصوص خانه سینما مطرح وعملکرد وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ، دربارهٔ آن به چالش کشیده شد که در نهایت طرفین به پیشنهاد رادیو نمایش در جلسه امروز به حل اختلاف می پردازند.

برنامه فانوس کاری است از گروه نمایش و اندیشه رادیو نمایش که با اجراو کارشناسی علی روئین تن ،کارگردان سینما و تئاتر ، چهارشنبه ها ساعت ۲۲:۳۰از رادیو نمایش بر روی موج اف ام ردیف ۵/۱۰۷مگاهرتز پخش می گردد.
 

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.