فتحی پور خبرداد:کمیسیون اقتصادی بانک مرکزی را موظف به مهلت دادن به سیلوداران کرد

۴ مهر – ۰۶:۵۴:۰۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از مصوبه جلسه امروز بعد از ظهر کمیسیون اقتصادی مبنی بر مکلف کردن بانک مرکزی و وزارت صنعت و معدن و تجارت به مهلت دادن به سیلوداران خبرداد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، ارسلان فتحی پور در باره نتایج ومحورهای جلسه نوبت عصر امروز –سه شنبه ۴ مهر- کمیسیون اقتصادی گفت:در جلسه امروز کمیسیون بانک مرکزی و وزارت صنعت و معدن و تجارت مکلف شدند حداقل یک سال به سیلوداران در خصوص تسهیلاتی که دریافت کرده اند، مهلت دهند.
نماینده مردم کلیبر،راهوند،هوران و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: با توجه به این که خرید تضمینی گندم پایین تر بود ، بانک مرکزی و وزارت صنعت و معدن مکلف به استمهال یک ساله سیلوداران کردیم.
فتحی پور در تشریح حمایت های صورت گرفته از سیلوداران تاکید کرد:برای سال آتی نیز وزارت جهاد کشاورزی را مکلف به تامین گندم داخل کشور کردیم به شکلی که نیاز به واردات نباشد.
وی ادامه داد:در این جلسه هم چنین تاکید شد که خرید تضمینی گندم باید به نرخ منطقی تری برسد.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: با ارتقا نرخ تضمینی گندم کشاورزان به انجام کار کشاورزی و کشت گندم دلگرم شده و با این برنامه ریزی نیاز کشور به گندم در سال آتی از تولید داخل تامین می شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۲۵۱۸۵۴۰۹۵۵۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.