فتح‌الله‌زاده: جباری درس‌هایش را خوب پس می‌دهد!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

علی فتح‌الله‌زاده پیش از حضور در مراسم انتخاب برترین‌های لیگ در جمع خبرنگاران دربارهٔ این مراسم گفت: کار ویژه‌ای از جانب سازمان لیگ انجام شده است. پیش از این هم در برگزاری مراسم قهرمانی عالی کار کردند و امروز هم برای اولین بار مراسمی را می‌بینیم که من توانستم به راحتی وارد آن شوم. معلوم است وقتی جایی تلاش می‌شود، آن را می‌بینند و بعد از ۳۰ – ۴۰ بازی از برترین‌ها تقدیر می‌کنند. به هر حال سلیقه‌ها هم متفاوت است اما امیدوارم ما هم به جایی برسیم که بدون نظرات تحمیلی برترین‌ها را انتخاب کنیم.

وی دربارهٔ وضعیت استقلال افزود: استقلال امروز (سه شنبه) بعدازظهر با دیناموکیف اوکراین بازی خواهد داشت. این بازی‌ها برای بالا بردن سطح کیفیت فوتبال ما خوب است. همچنین قرار شد شنبه با آندرانیک تیموریان تمام کنیم. نکونام نیز قرارداد دو ساله دارد و ما هم مشکلی با او نداریم. او این‌ روزها دنبال بچه‌اش بود. مثل اینکه پسرش گفته تا پول نگیری نباید با استقلال قرارداد ببندی!

مدیرعامل استقلال همچنین دربارهٔ اختلافات اخیرش با رویانیان مطرح کرد: من و رویانیان جمعه به مدت دو ساعت در برنامه‌ای کنار هم نشسته بودیم و قرار شد شنبه با هم برویم دنبال یک سری کارهای مشترک‌مان، اما دیدید فردایش چه مصاحبه‌ای انجام داد.

فتح‌الله‌زاده همچنین دربارهٔ اظهار نظر منصوریان که گفته بود دربارهٔ جباری باید به صورت مستقیم با فتح‌الله‌زاده صحبت کنم، عنوان کرد: باشگاه صاحب دارد و مسئولش باید در این باره تصمیم بگیرد. منصوریان نیز از پیشکسوتان استقلال بوده و من به حرفش گوش می‌کنم. منصوریان توانایی مدیریت دارد و حتی می‌تواند مدیرعامل استقلال شود اما باید روراست باشد. او خجالت می‌کشد و نمی‌تواند حرف‌هایش را رو راست بزند.

وی همچنین دربارهٔ خبرهایی که پیرامون هزینه‌های بسیار اعزام استقلال به اوکراین مطرح می‌شود، اضافه کرد: ما هیچ پولی ندادیم. سبب دعوت شدن‌مان نیز این است که استقلال تیم منتخبی بوده، قهرمان ایران است و جزو ۸ تیم برتر آسیاست. آن‌ها دوست دارند ما را دعوت کنند. اسپانسر هم داریم و حتی بلیت رفت و برگشت‌مان را مجانی حساب کردند.

فتح‌الله‌زاده همچنین در ادامه دربارهٔ اظهار نظر اخیر مجتبی جباری دربارهٔ پول دادن فتح‌الله‌زاده برای خرید عنوان شوالیه تاکید کرد: جباری درس‌هایی که یاد گرفته را خوب پس می‌دهد. اشکالی ندارد بگذارید بگوید. ما پول داریم شوالیه می‌خریم، حشیش که نخریدیم. بازیکنی مثل خسرو حیدری لطف دارد و می‌گوید فتح‌الله‌زاده من را از هواپیما پیاده کرد و به قول مجتبی جباری با تیم مسخره استقلال قرارداد بست. دربارهٔ آندو هم باید هواپیمای او را بر زمین بنشانم.

 

 

 

ایسنا

باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.