فتح‌الله‌زاده: نکونام را از دست نمی‌دهیم

۱۸م آذر ،

علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد اینکه گفته می شود قرار است امروز لیست مازاد اعلام شود، اظهار داشت: هنوز امیر قلعه نویی لیست مازاد خود را به ما نداده است و قرار شده امشب در جلسه ای با هم در مورد نیازهای تیم صحبت کنیم.

وی در خصوص حضور بازیکن اهل بولیوی در تهران گفت: قرار است این هافبک فردا به تهران بیاید. منتظر هستیم که نتیجه تست پزشکی زاییچ هم مشخص شود و در صورتی که مشکلی نداشته باشد باید با او سر مسائل مالی توافق کنیم. ما برای بستن تیم دو هفته زمان داریم و چون در لیگ قهرمانان آسیا با حریفان قدری همگروه هستیم باید در نقل و انتقالات قوی تر عمل کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که نظرش در مورد انتقادهایی که به جذب حسن اشجاری شده، گفت: وقتی سرمربی تیم بازیکنی را می خواهد من به عنوان مدیرعامل باید لیست او را پر کنم. حتما اشجاری به سیستم مورد نظر قلعه نویی می خورد که خواستارش شده است. بهتر است بگذاریم امیر قعه نویی کارش را انجام دهد و به او فرصت دهیم تیم خود را ببندد.

فتح الله زاده در خصوص اینکه گفته می شود جواد نکونام از النصر امارات پیشنهاد دارد و می خواهد از استقلال جدا شود، گفت: ما برای جذب نکونام کلی زجر کشیدیم و او را از دست نمی دهیم. در لیگ قهرمانان آسیا به او نیاز داریم. او را بدهیم چه کسی را بگیریم؟ او حتی اگر خودش هم بخواهد نمی گذاریم برود و مخالفت می کنیم. نکونام از تیم های مختلف عربی پیشنهاد رسمی دارد اما او را از دست نمی دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه به زودی قرارداد لیام ردی با استقلال فسخ می شود در خصوص اینکه چه کسی را جای او جذب می کنند، عنوان کرد: هنوز قلعه نویی درخواستی برای جذب دروازه بان به ما نداده است.

فتح الله زاده در خصوص شایعه استعفای کفاشیان گفت: من بعید می دانم که کفاشیان استعفا دهد و ضمن اینکه شاید او از برخی اتفاق ها ناراحت می شود. برخوردهایی که در ایران انجام می شود تخریبی است و روحیه آدم ها را از بین می برد. من خودم نشانی را خوب یا بد گرفتم اما ببینید چه برخوردهایی با من شد. حتی به مدرک تحصیلی من هم گیر می دهند و این رفتارها خوب نیست. من موافق استعفای کفاشیان نیستم و معتقدم که باید در کارها اصلاحاتی انجام شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.