فتح‌الله‌زاده: هنوزم باور نمی کنم فرهاد خداحافظی کرده / پدر صلواتی اشکم را در آورد!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – مدیر عامل باشگاه استقلال می‌گوید در تلاش است فرهاد مجیدی را تا پایان نیم فصل به ترکیب استقلال برگرداند.

به گزارش ممتاز؛علی فتح‌ الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با  خبرآنلاین؛ در مورد خداحافظی فرهاد مجیدی از دنیای فوتبال گفت: «هنوز باورم نمی شود که فرهاد این کار را با ما کرده. من از دو سه روز قبل این شایعات را شنیده بودم اما این طور نبود که از واقعیت خبر داشته باشم. حتی از امیر قلعه نویی راجع به این مسئله پرسیدم اما او هم گفت که این مسئله واقعیت ندارد.»

او ادامه داد: «پس از این اتفاق با مجیدی تماس نگرفتم تا در روحیه اش تاثیر نداشته باشد. من هنوزم قانع نشده‌ام و می گویم که باید به ترکیب تیم برگردد. او حداقل می توانست تا پایان نیم فصل تیم را همراهی کند و به نظر من تصمیمش معقولانه نبود. امیدوارم هرجور که شده در این دو بازی باقیمانده به ترکیب تیم برگردد تا در یک روز خاص آخرین بازی خود را انجام دهد و رسما با هواداران خداحافظی کند.»

فتح الله زاده در مقایسه جدایی دو فصل قبل فرهاد مجیدی از استقلال با خداحافظی این فصل او گفت: «دو فصل قبل شرایط فرق می کرد و نمی توان آن را با خداحافظی این فصل او مقایسه کرد.»

مدیر عامل استقلال در واکنش به این سوال که آیا خداحافظی مجیدی به مسائلی چون دوپینگ مربوط می گردد، گفت: «خیلی زشت است که بعضی ها اجازه مطرح کردن چنین شایعاتی را به خود می دهند. فرهاد مجیدی یکی از پاک ترین بازیکنان ایران است و بیش از هر کس دیگری تست دوپینگ داده. کسانی که این صحبت ها را مطرح می کنند باید از خودشان خجالت بکشند.»

علی فتح الله زاده که با بغض از فرهاد مجیدی صحبت می کرد، در مورد احساساتش گفت: «بغض کرده ام چون این پدر صلواتی را بسیار دوست داشتم! چند ماه پس از آنکه به استقلال آمدم فرهاد را با خود آوردم و حدود ۱۵ سال در کنار او بودم. رابطه ما بسیار فراتر از رابطه یک مدیر و بازیکن بود. حتی زمانی که دور افتخار می زد، بغض گلویم را گرفت. اصلا انتظار چنین اتفاقی را نداشتم.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.