فتح الله زاده: تیم ملی فقط وقتی می برد که استقلالی هایش ۶ تا باشند!

علی فتح الله زاده مدیر استقلال درباره خرید های غیر فوتبالی پرسپولیس به خبرآنلاین می گوید:« مبارک شان باشد. به آقای رویانیان برای حمایتش از قهرمان های ملی تبریک می گویم اما این خرید ها باعث نمی شود که من هم راه بیفتم و بروم اوسین بولت را برای استقلال بیاورم. ما سالها قبل از حامیان رشته های المپیکی بودیم. حسن رنگرز و مهدی حاجی زاده با لباس استقلال توانستند قهرمانی لیگ کشتی ایران را برای مان بدست بیاورند. در همین تیم المپیک مان ها ، یک استقلالی یعنی محمدرضا رودکی از استقلال برای کشورمان سهمیه حضور در بازی ها را کسب کرد. استقلال این طوری کار می کند . یعنی قهرمان رو می کند. برای ۴ سال بعد هم مطمئن باشید استقلال قرار است یک مدال آور و طلایی در المپیک داشته باشد. کسی که ما پدیده اش می کنیم. نه اینکه یک قهرمان را به تیم مان بیاوریم.»

او طوری از ۴ سال بعد حرف می زند که قبلا حرف از بازنشستگی زده بود:« بابا حالا چرا می ترسی؟ می خواهم بازنشسته بشوم.  یک ۲۰ سال دیگر ، مدیریت استقلال را دست یک جوان می دهم و می روم خانه برای دوران بازنشستگی!( با صدای بلند می خندد)»

این روزها بازی های نچندان خوب استقلالی ها در تیم ملی اعتراض تعدادی از کارشناسان را به همراه داشته. نوک پیکان به سمت جواد نکونام است:« چه کسی با چه منطقی از نکونام انتقاد می کند. شما که عشق تان کروش است و هرچه او می گوید را کورکورانه می پذیرید بروید از خودش بپرسید بهترین بازیکن تیم ملی چه کسی بوده . بدون شک می گوید جواد نکونام. من این حرف را شنیدم که بعد از بازی هم گفته.»

با این شرایط نکونام در استقلال می ماند؟؛« اینجا خانه آقا جواد است. آمده که بماند. قلعه نویی از او راضی است. کروش هم همین طور من و آقا جواد هم راضی هستیم … حالا دیگر هر کس ناراضی است این قدر انتقاد کند تا…!»

البته استقلالی های دیگر تیم ملی هم در بازی با تونس شب موفقی نداشتند. رحمتی و پژمان منتظری؛« کی گفته گل هایی که تیم ملی خورد تقصیر استقلالی هاست؟ اصلا من می گویم گل هایی که تیم ملی زد را استقلالی ها ساختند. گل اولی که خوردیم حاصل ضربه سر اشتباه چه کسی بود؟ روی گل دوم چه کسی هد نزد؟ اصلا بروید ببینید آخرین باری که تیم ملی خوب برده کی بوده؟ تیم ملی فقط وقتی خوب بازی می کند و خوب می برد که استقلالی های درون زمینش ۶ نفر هستند ، مثل برد شیرین برابر بحرین!»

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.