فتنه‌ای عمیق‌تر از ۸۸ در پیش داریم

ایران > انتخابات
فتنه‌ها در انتخابات ۹۲ قبل از انتخابات است به شکلی که بعضی می‌گویند اگر اینچنین نشود، انتخابات را برگزار نمی‌کنند و آن را تحریم می‌کنند.

معاون فرهنگی وتبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: فتنه‌ای عمیق‌تر وگسترده تر از فتنه ۸۸ در پیش داریم و فتنه ها در انتخابات ۹۲ قبل از انتخابات است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رودبار سردار محمدعلی آسودی در یادواره شهید سیدمحمد تقی مخزن موسوی اولین فرمانده سپاه شهرستان رودبار که توسط گروهک منافقین ترور شد با اشاره به اینکه مرکز قدرت ایران شهدا می باشند،اظهار کرد: تا فرهنگ این شهیدان در ایران وجود دارد کسی نمی تواند این نظام را از بین ببرد و مهمترین مولفه نرم قدرت انقلاب اسلامی شهدا می باشند.

وی با بیان اینکه ما شهدا را خوب نشناخته ایم، اذعان داشت: دشمنان شهدا را خوب شناختند و برای همین است که هدفشان از بین بردن فرهنگ شهادت در جامعه برای غلبه بر ماست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری وشورای شهر و روستا،تصریح کرد: فتنه ای عمیق تر وگسترده تر از فتنه ۸۸ در پیش داریم واین فتنه ها در انتخابات ۹۲ قبل از انتخابات است به شکلی که بعضی می گویند اگر اینچنین نشود، انتخابات را برگزار نمی کنند و آن را تحریم می کنند.

این مسئول شرط ولایت پذیری را گوش به فرمان نائب امام عصر بودن دانست و تاکید کرد: زمانی مطیع محض ولی فقیه هستیم که ببینیم ولی فقیه چه می خواهد.

آسودی،بیان داشت: باید به نائب امام زمان بگوییم چشم نه اینکه نامه بنویسد، بگویند توجیه می کنیم، شما می خواهید نائب امام زمان را توجیه کنید.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.