فجر امتیاز کامل بازی با استقلال را می خواهد

۲۵ام بهمن ،

محمود یاوری اظهار داشت: برای کادر فنی و بازیکنان فجر شهید سپاسی شیراز هیچ فرقی نمی کند که در مقابل چه تیمی بازی می کنند، هدف اصلی آنها کسب بهترین نتیجه و موفقیت در رقابت ها است.

به گزارش مهر ، وی ادامه داد: بازیکنان فجر شهید سپاسی برای جبران بازی قبل و کسب امتیازات کامل بازی مقابل استقلال به میدان مسابقه می روند.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تصریح کرد: هم اکنون شرایط تیم فجر شهید سپاسی شیراز بسیار مطلوب است بازیکنان با انرژی و انگیزه مضاعف به دنبال ارائه بازی مطلوب و راضی نگه داشتن فوتبال دوستان شیرازی می باشند.

یاوری بااشاره به موثر بودن تمرین در حافظیه بیان کرد: همکاری مسئولان ورزش و جوانان فارس با تیم فجر در مورد تمرین در ورزشگاه حافطیه به طور حتم سبب خواهد شد تا نماینده فارس در لیگ فوتبال کشور بتواند به شکل مطلوب از بازی روز جمعه نتیجه بگیرد.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی که امکانات لازم برای موفقیت در اختیار فجر شهید سپاسی شیراز است بازیکنان این تیم نیزباید تمامی تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه از بازی های باقی مانده انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز همچنین عنوان کرد: در بازی روز جمعه مقابل استقلال تهران چندین بازیکن تیم به سبب مصدومیت، محرومیت و حضور در اردوهای تیم ملی در ترکیب نیستند اما به طورحتم با اضافه شدن بازیکن هلندی به تیم و استفاده از توان و پتانسیل سایرورزشکاران،شاهد ارائه بازی مطلوب و قابل قبولی توسط تیم فجر شهید سپاسی شیراز هستیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.