فدرال رزرو آمریکا سیاستهای پولی خود را تغییر نداد

مشاهده این خبر در وبسایت تحلیل خبری ممتاز نیوز iبه نقل از بینا:

فدرال رزرو آمریکا سیاستهای پولی خود را تغییر نداد | چاپ |
پنجشنبه ۰۴ آبان ساعت ۱۰:۴۵

بینا- در پایان نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا مقامات آن تصمیم گرفتند سیاستهای پولی انبساطی این کشور را بدون تغییر حفظ نمایند .
به گزارش تفسیری بینا iبه نقل از پایگاه اینترنتی طلا / بوستون گلوب ، مقامات کمیته سیاستگذاری فدرال رزرو آمریکا در پایان نشست دو روزه خود اعلام نمودند سیاستهای پولی انبساطی فدرال رزرو بدون تغییر حفظ خواهد شد .
بر اساس این گزارش تفسیری، فدرال رزرو آمریکا در نشست شش هفته پیش خود سیاستهای انبساطی تازهی را با هدف حمایت از رشد اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری اتخاذ نموده است .
بر این اساس، فدرال رزرو آمریکا قصد دارد نرخ iبهره بانکی را تا اواسط سال ۲۰۲۲ میلادی بدون تغییر حفظ نموده و هر ماه ۴۰ میلیارد دلار برای خریداری اوراق قرضه اختصاص دهد . تاکید فدرال رزرو آمریکا بر ادامه اجرای سیاستهای انبساطی پولی در حالی است که رشد اقتصادی این کشور همچنان پایین است و وضعیت بخش مسکن اندکی iبهتر شده است .
فدرال رزرو آمریکا در بیانیه ای اعلام نمود وضعیت بازار اشتغال و کار در آمریکا هنوز iبه طور چشمگیری iبهتر نشده است . در رای گیری روز گذشته تنها جفری لاکر رییس فدرال رزرو ریچموند با اجرای سیاستهای انبساطی مخالفت نموده است و اجرای این سیاستها را تورم زا دانسته است . نرخ بیکاری آمریکا در ماه سپتامبر برای اولین بار از سال ۲۰۰۹ میلادی iبه کمتر از ۸ درصد رسیده است .


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.