فراخوان ارسال مقاله به سومین کنفرانس مدیریت اجرایی

کنفرانس مدیریت اجرایی که به صورت سالانه برگزار می‌شود، بزرگ‌ترین گردهمایی استادان، پژوهشگران و مدیران در حوزه مدیریت اجرایی در ایران به شمار می‌رود

قانون- سومین کنفرانس مدیریت اجرایی به همت موسسه مدیران جوان پویا و با همکاری دانشگاه تهران، انجمن مدیریت اجرایی ایران و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران ۲۴ و ۲۵ مهر در سالن همایش‌های اسناد و کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

به گزارش قانون، ذبیح‌الله زارع دبیر اجرایی سومین کنفرانس مدیریت اجرایی گفت: کنفرانس مدیریت اجرایی که به صورت سالانه برگزار می‌شود، بزرگ‌ترین گردهمایی استادان، پژوهشگران و مدیران در حوزه مدیریت اجرایی در ایران به شمار می‌رود.

وی با اشاره به حضور پرفسور الوانی چهره ماندگار مدیریت کشور به عنوان دبیر سومین کنفرانس مدیریت اجرایی، اظهار داشت: جایگاه مدیریت اجرایی به عنوان ابزاری کارآمد و بین رشته‌ای و همچنین ظرفیت‌های بالقوه و نیاز کار‌شناسان و مدیران کشور برای توسعه و ترویج دستاوردهای علمی در این حوزه، از ضرورت‌های برگزاری این کنفرانس است.

زارع هدف از برگزاری کنفرانس مدیریت اجرایی را ارایه آخرین مباحث تحقیقاتی و نظری، افزایش آگاهی، بینش و کسب مهارت‌های لازم در زمینه‌های برنامه‌ریزی، رهبری و نوآوری عنوان کرد و افزود: سومین کنفرانس مدیریت اجرایی علاوه بر اهداف دوره‌های پیشین، با محوریت رهبری کسب و کارهای آینده برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی سومین کنفرانس مدیریت اجرایی، تبیین جایگاه و نقش مدیریت اجرایی در پیشبرد اسناد فرادست ملی را از جمله محورهای برگزاری این کنفرانس دانست و گفت: «آینده نگاری و مدیریت آینده»، «مدیریت تکنولوژی، نوآوری و تحقیق و توسعه» و «مدیران آینده و شایستگی‌ها» محورهای اصلی این کنفرانس است.

وی همچنین ادامه داد: «مدیریت اقتصاد سازمان در سازمان‌های آینده»، «مدیریت استراتژیک و رهبری تحول»، «رهبری سرمایه‌های انسانی»، «تولید ملی و تجاری سازی ایده‌ها» و «مدیریت اجرایی و نقش‌آفرینی در سیاست‌های اقتصادی کلان کشور» از دیگر محورهای سومین کنفرانس مدیریت اجرایی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از محورهای سومین کنفرانس مدیریت اجرایی و همچنین نحوه و مهلت ارسال مقالات به اینجا مراجعه نمایند.

 


پایگاه خبری رسانه قانون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.