فراخوان بخش رقابتی موسیقی جشنواره حضرت علی اکبر(ع)

خبرگزاری آریا-مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به منظور گرامیداشت مقام والای آن حضرت، بخش رقابتی  موسیقی جشنواره حضرت علی اکبر(ع) را برگزار می نماید.
به گزارش خبرنگار موسیقی آریا،بخش های رقابتی جشنواره : در دو  بخش آثار تولیدی و گروه نوازی برگزار می شود . گروه های موسیقی در شاخه های موسیقی :کلاسیک ایرانی ، نواحی و ارکسترال می توانند با شرایط ذیل در این جشنواره شرکت نمایند:
الف) بخش آثار آهنگسازی وتنظیم (تصنیف)
 آهنگسازان و تنظیم کنندگان می توانند یک عدد لوح فشرده صوتی از اجرایانمونه شنیداری نرم افزاری قطعات ، متن اشعار به صورت تایپ شده (برای اشعار محلی ارائه ترجمه الزامی است) و تکمیل فرم درخواست شرکت در جشنواره توسط آهنگساز و یا تنظیم کننده در این بخش شرکت نمایند. آثار  ارائه شده باید با کلام در مدح و معرفی حضرت علی اکبر(ع)، جوان و خانواده و حداقل به مدت زمان ۴ دقیقه باشد.
ب) بخش گروه نوازی:
 گروه های موسیقی شرکت کننده باید آمادگی اجرای ۲۵ دقیقه آثار با کلام در مدح و معرفی حضرت علی اکبر(ع)، جوان و خانواده را داشته با شند. لذا یک عدد لوح فشرده تصویری از نمونه اجرای گروه، متن اشعار به صورت تایپ شده (برای اشعار محلی ارائه ترجمه الزامی است) و تکمیل فرم درخواست شرکت در جشنواره توسط سرپرست گروه به دبیرخانه ارسال نمایند.
                           تذکرات:
-هنرمندان در رده سنی ۱۴ تا ۲۹ سال می توانند در این بخش شرکت نمایند.
-تعداد اعضاء گروه حداقل ۵ نفر باشد.
-مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۱۰ خرداد ماه می باشد.
-ستاد جشنواره به گروه ها و هنرمندان برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد کرد.
-ستاد جشنواره به جز تامین اسکان و پذیرایی گروه های شهرستانی، هیچگونه هزینه ای را به عنوان دستمزد یا هزینه ایاب و ذهاب و… تقبل نخواهد کرد.
-هرگونه اطلاع رسانی تکمیلی در خصوص جشنواره، تنها از طریق پایگاه رسمی جشنواره به نشانی (www.music.farhang.gov.ir) اعلام خواهد شد و مسئولیت پیگیری اخبار و اطلاعات این پایگاه بر عهده متقاضیان است.
-دبیرخانه بخش موسیقی جشنواره حضرت علی اکبر(ع) با شماره تلفن ۶۶۷۴۸۰۵۵ و ۶۶۷۲۱۱۷۰  آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان حضور در جشنواره است.
-نشانی دبیرخانه: تهران، خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، خیابان هانری کربن، پلاک ۱۸،  طبقه اول


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.