فراخوان سومین جشنواره مردمی فیلم عمار اعلام شد

سینما و تلویزیون > جشنواره
سومین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار که قرار است ۲۱ آذر تا ۹ دی ماه ۹۱ در تهران و بیش از ۱۰۰ شهر و روستای کشور برگزار شود، اعلام فراخوان کرد.

به گزارش فارس سومین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار که قرار است ۲۱ آذر تا ۹ دی ماه ۹۱ در تهران و بیش از ۱۰۰ شهر و روستای کشور برگزار شود، اعلام فراخوان کرد.

قرار است این جشنواره در دو بخش مسابقه و جنبی برگزار شود که در بخش مسابقه آثار در قالب‌های مستند، داستانی کوتاه و بلند، انیمیشن، نماهنگ، فیلمنامه، پژوهش‌ها، نقدها و یادداشت‌های سینمایی پذیرفته می‌شود.

سومین جشنواره مردمی عمار چون سال گذشته آثار را در موضوعات تاریخ انقلاب اسلامی، نقد درون گفتمانی، بیداری اسلامی، فتنه سال ۸۸، جنگ نرم (تحریم و جهاد اقتصادی، فرصت‌ها و داشته‌های جامعه دینی ایران، توطئه‌ها و تهدیدهای نظام جمهوری اسلامی ایران) تقسیم بندی و در مسابقه قرار می‌دهد.

بخش جنبی این دوره از جشنواره مردمی عمار نیز سوژه‌های مستند و داستانی است که علاقمندان به شرکت در حوزه سوژه می‌توانند سوژه‌های متناسب با موضوعات بخش مسابقه را که قابلیت تبدیل شدن به آثار مستند و داستانی دارند به دبیرخانه ارسال کنند.

برای شرکت در سومین جشنواره مردمی عمار متقاضیان باید فرم ثبت نام را در سایت جشنواره به آدرس ammarfilm.ir تکمیل کرده و به ازای هر اثر ثبت شده کد دریافت کنند و شرکت کننده موظف است رسید ثبت نام را به همراه اثر به آدرس دبیرخانه جشنواره ارائه کند.

آخرین مهلت ثبت آثار در جشنواره مردمی فیلم عمار ۳۰ آبان اعلام شده و آخرین مهلت ارسال آثار ۵ آذر خواهد بود.

آغاز نمایش آثار در تهران و شهرستان‌ها ۲۱ آذر ۹۱ خواهد بود و اختتامیه این جشنواره در سالگرد قیام ۹ دی برگزار می‌شود.

دبیرخانه جشنواره مردمی عمار در تهران، خیابان ۱۶ آذر روبه روی خیابان پورسینا، پلاک ۶۰ واقع است و تلفن ضروری برای تماس ۰۲۱۸۸۹۶۰۴۷۷ است.


RSS
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.