فرار فولاد از شکست مقابل تراکتورسازی / مس در خانه اش به فجر باخت

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – در هفته سیزدهم لیگ برتر دو تیم مدعی تراکتورسازی و فولاد به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

به گزارش ممتاز؛ در ادامه بازی های هفته سیزدهم لیگ برتر، امروز تیم های مس و فجر سپاسی در کرمان به مصاف هم رفتند. مسی ها که تا به حال ضعیف ترین تیم این فصل بوده اند، میزبانی تیمی بودند که تنها یک رده بالاتر از آن ها ایستاده بود. فجر سپاسی هم امسال مثل مس نتایج ضعیفی گرفته اما با این حال فجری ها در کرمان موفق شدند مس را شکست دهند. فجری ها در این مسابقه در دقایق ۲۴ و ۴۰ توسط جابر انصاری و جلال الدین علی محمدی به گل رسیدند. تک گل مس را هم مصطفی شجاعی در دقیقه ۶۳ به ثمر رساند. با این برد فجر ۱۳ امتیازی شد و به رده سیزدهم جدول صعود کرد. مس هم همچنان با ۶ امتیازی که از ۱۳ مسابقه گرفته، قعرنشین جدول است.

در دیگر مسابقه امروز، تراکتورسازی میزبان فولاد اهواز بود. این دو تیم که هردو مدعی قهرمانی می باشند، مسابقه حساسی در تبریز برگزار کردند. اولین گل این مسابقه را سعید دقیقی در دقیقه ۱۴ به ثمر رساند. در دقیقه ۳۷ لوسیانو پریرا از روی نقطه پنالتی این گل را جبران کرد تا مسابقه مساوی شود. اما تراکتور در دقیقه ۶۴ دوباره موفق به باز کردن دروازه صدرنشین شد. گل دوم تراکتورسازی را مهدی کریمیان زد. فولاد با اینکه در زمین حریف بازی می کرد، بسیار زود توانست دوباره نتیجه را مساوی کند. در دقیقه ۶۶ اسماعیل شریفات گل دوم فولاد را زد تا مسابقه مساوی شود و تیمش از یک شکست فرار کند. بازی با همین نتیجه دو بر دو به پایان رسید تا فولاد ۲۶ امتیازی و تراکتورسازی ۲۳ امتیازی شود. 

در کرج هم سایپا میزبان سپاهان بود اما مسابقه این دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید. سپاهان با این تساوی، فرصت خوبی که برای نزدیک شدن به فولاد صدرنشین داشت را از دست داد. البته آن ها با ۲۳ امتیاز همچنان در رده دوم جدول می باشند اما می توانستند با شکست دادن سایپا، به یک امتیازی فولاد برسند.

نتایج بازی ها به شرح زیر است:

مس یک – فجر سپاسی ۲

تراکتورسازی ۲ – فولاد ۲

سایپا صفر – سپاهان صفر

۴۳ ۴۳ 


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.