فرانسه در روابط با رژیم صهیونیستی، مسئله فلسطین را مد نظر قرار دهد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

یک کارشناس سیاست خارجی با اشاره به مسافرت نتانیاهو به فرانسه گفت: مقامات فرانسه در برقراری روابط با رژیم غاصب صهیونیستی مسئله فلسطین را مد نظر قرار دهند.

حسن لاسجردی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مسافرت سران رژیم جعلی صهیونیستی به اروپا گفت: با توجه به ارتباط میان مقامات کشورهای سوریه و لبنان با کشور فرانسه، مسافرت سران رژیم غاصب صهیونیستی به فرانسه در جهتی به چالش کشیدن این روابط صورت گرفته است.

وی تصریح نمود:  نقش فرانسه در روابط  با کشورهای منطقه سبب شده تا رژیم اشغالگر  صهیونیستی از این فرصت برای تحقق اهداف شوم خود استفاده کند.

لاسجردی ادامه داد: از سرگیری روابط فرانسه و رژیم جعلی صهیونیستی می‌تواند به ارتقا تجهیزات نظامی این رژیم اشغالگر بیانجامد.

وی افزود: چهره مستقل فرانسه در اتحادیه اروپا یکی از دلایل دیگر علاقه مندی رژیم غاصب صهیونیستی برای برقراری ارتباط با این کشور است.

لاسجردی ادامه داد: فرانسه محل تمرکز گروه‌های مختلف سیاسی است به همین جهت می‌توان این نکته را یکی دیگر از اهداف مسافرت نتانیاهو به فرانسه دانست.

وی بابیان اینکه با بررسی گروه‌های سیاسی در فرانسه می‌توانیم تفاوت‌های سلیقه‌ای میان اولاند و سارکوزی را ملاحظه کنیم، اظهار داشت:‌ سوسیالیست‌ها نگاه امنیتی وسیع‌تری داشته و در رابطه با کشورهای عربی حساسیت بالایی ندارند در حالی که دوگولیست‌ها پیوندهای عربی- صهیونیستی را می‌پسندند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان یادآور شد: اولاند باید ضمن موضع‌گیری عاقلانه نسبت به فلسطین و شرایط منطقه با این رژیم جعلی وارد گفتگو شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.