فرخ راهی ایران می‌شود

به گزارش روابط عمومی شبکه یک سیما در این قسمت می‌بینیم که فرخ بعد از عادی شدن روابطش با بلانش به خواستگاری رسمی او پیش ترگانو می‌رود و ماه عسل آنها مصادف با بازگشت تقی‌زاده به پاریس به عنوان سفیر ایران در فرانسه می‌شود. فرخ که به عنوان منشی تقی‌زاده مشغول به کار شده است در برنامه استقبال از رضاشاه در ترکیه به همراه شادی مستشارنیا شرکت می‌کند و پس از بازگشت به فرانسه و اتمام تحصیلاتش همراه بلانش عازم ایران می‌شود.

در این قسمت از سریال کلاه پهلوی میشل قب در نقش ترگانو، فردریک دیو در نقش آلن، ژاک کلون وزان در نقش رابط وزارت امور خارجه فرانسه، قطب‌الدین صادقی در نقش تقی‌زاده، امیرعلی دانایی در نقش فرخ، نگین محسنی در نقش بلانش، بهاره کیان افشار در نقش شادی، رضا فیاضی در نقش علی‌اصغر حکمت (وزیر فرهنگ)، صالح میرزا آقایی در نقش ژان برادر آلن، آنا نعمتی در نقش همسر ژان و نادر سلیمانی در نقش رضا شوفر، هنرنمایی می‌کنند.

سریال ۵۰ قسمتی کلاه پهلوی به نویسندگی و کارگردانی ضیاءالدین دری و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان، کاری از گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک است که جمعه شب‌ها ساعت ۲۲ از این شبکه پخش می‌شود.

موضوع برنامه این هفته «هنگام درنگ» مشروطه و تجدد آمرانه است که توسط دکتر تقوی و دکتر حقانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پایان مطلب/

 


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.