فرخ نژادوبهدادباحضوردرپایگاه انتقال خون بازلزله زدگان همدردی کردند

حمید فرخ نژاد و حامد بهداد با حضور در پایگاه انتقال خون استان تهران، خون خود را به آسیب دیدگان زلزله استان آذربایجان شرقی اهداء کردند. حمید فرخ نژاد درباره علت اهدای خون به آسیب دیدگان زلزله گفت: می خواهم…

حمید فرخ نژاد و حامد بهداد با حضور در پایگاه انتقال خون استان تهران، خون خود را به آسیب دیدگان زلزله استان آذربایجان شرقی اهداء کردند.

حمید فرخ نژاد درباره علت اهدای خون به آسیب دیدگان زلزله گفت: می خواهم هم وطن های آذری بدانند ما نگرانشان هستیم و برای ما عزیز هستند و درد آن ها هم درد ماست.

وی افزود: متاسفانه شنیده ها نشان می دهد کمک رسانی ها به موقع نبوده و به عنوان یک هم وطن از مردم ایران خواهش می کنم این مسئولیت را بر عهده بگیرند.

این بازیگر با اظهار تاسف از چنین اتفاقاتی، گفت: این جای تاسف زیادی دارد که در اتفاقات ناگواری مانند زلزله و یا سقوط هواپیما شاهد تلفات زیادی هستیم.

حامد بهداد هم به ایسنا گفت: هر کاری که از دستم برآید برای زلزله زده ها انجام می دهم و متاسفانه از این غصه می خورم که برای بازی در فیلم «فرزند چهارم» راهی آفریقا هستم و دوست داشتم همین طور که با حمید به اینجا آمدم با چهار پنج دوست قدیمی هنرمندم به شهرهای مختلف می رفتیم و برای مناطق زلزله زده و آسیب دیدگان کمک های مالی و جنسی جمع می کردیم.

(www.isna.ir)

فرهنگ و هنر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.