فردا هوای پایتخت بهتر می گردد/ روند کاهش ذرات معلق

فروردین ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از کاهش ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، دکتر یوسف رشیدی با بیان این مطلب افزود: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ناپایداری جوی در هوای تهران طی ۲۴ ساعت آینده احتمال می دهیم از ظهر فردا از میزان ذرات معلق در هوای تهران کاسته شود.

به گفته وی، البته فردا هم هوای تهران به احتمال بسیار در شرایط ناسالم و حتی اخطار قرار خواهد داشت بنابراین بهتر است بیماران قلبی و تنفسی و کودکان وسالمندان از تردد غیر ضروری در هوای پایتخت اجتناب کنند.

رشیدی سبب عدم تشکیل کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوا با وجود میزان بالای آلاینده ها در هوای پایتخت را ناپایداری هوا عنوان کرد و اظهار داشت: این کمیته تنها در شرایطی که سازمان هواشناسی پایداری در شرایط جوی را برای چند روز متوالی پیش بینی کند تشکیل می گردد.

مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در خصوص سبب تفاوت میزان ذرات معلق کمتر از دو نیم میکرون در هوای پایتخت از این شرکت را با میزان اعلام شده از طرف محیط زیست استان تهران تفاوت در ساعات اندازه گیری عنوان و تصریح کرد: آمار ما با محیط زیست نباید تفاوتی داشته باشد.

به گزارش مهر امروز شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میزان ذرات معلق کمتر از دو نیم میکرون در هوای تهران را برار ۱۷۰ PSI  اعلام کرد درحالیکه محیط زیست استان تهران عدد ۱۴۰ PSI  را برای این آلاینده مطرح کرده بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.