فردوسی‌پور دوباره به نود و هشتی‌ها رسید / هنرمندان در گروه مرگ جام ستاره‌ها

به گزارش خبرآنلاین؛ سومین دوره جام ستاره ها که با حضور جمعی از ستاره های سرشناس سینما، تلویزیون، موسیقی وفوتبال ایران برگزار می شود در حالی قرعه کشی شد که قرار است بازی‌های امسال از روز اول مرداد آغاز شود. در این مراسم که نمایندگان و سرپرستان تیم های شرکت کننده و برخی از حاضران در مسابقات از جمله علی لهراسبی، روزبه نعمت اللهی، آتیلا حجازی، محمد نوازی و رضا یزدانی در آن حضور داشتند، دو تیم جام جهانی ۹۸ فرانسه وهنرمندان که در ۲ دوره گذشته به مقام قهرمانی رسیدند، به عنوان سرگروه معرفی شدند.

این درحالی بود که در گروه یک به غیر از تیم جام جهانی ۹۸ فرانسه، تیم های پرسپولیس، پاراگ و پدر خوب هم به قید قرعه همگروه شدند. همگروهی پاراگ، تیم عادل فردوسی پور با تیم جام جهانی ۹۸ فرانسه از نکات قابل توجه این قرعه کشی بود که بازی شان در سال گذشته حواشی زیادی به وجود آورده بود.

در گروه دوم نیز به غیر از هنرمندان که بازیکنانی چون احسان علیخانی، پژمان بازغی، کامبیز دیرباز، وحید شمسایی و سام درخشانی در آن عضویت دارند، تیم های استقلال، موسیقی وزندگی ایده آل نیز حضور خواهند داشت. در تیم موسیقی بازیکنانی چون رضا یزدانی، علی لهراسبی، مهدی یراحی، فرهاد جواهر کلام، روزبه نعمت اللهی و پژمان جمشیدی عضویت دارند.

این مسابقات که در زمین مینی فوتبال و به صورت ۵ به ۵ برگزار می شود، روز اول مرداد با مسابقه افتتاحیه تیم های پرسپولیس و پاراگ آغاز خواهد شد. عادل فردوسی پور که قرار است از طرف صداو سیما به المپیک لندن برود، امسال تنها در نخستین بازی جام ستاره ها حاضر خواهد داشت. در همین روز و از ساعت ۲۳ تیم های پدر خوب و ۹۸ فرانسه به مصاف یکدیگر می‌روند.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.