فردی و فیض حکم دبیر هنری دو جشنواره حوزه هنری را دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حمزه زاده معاون هنری و مدیر جشنواره‌های حوزه هنری طی دو حکم جداگانه ناصر فیض را به سمت دبیر هنری هفتمین جشنواره سراسری طنز مکتوب و امیر حسین فردی را به سمت دبیر هنری پنجمین جشنواره داستان انقلاب منصوب کرد.

در بخشی از حکم محمد حمزه‌زاده برای ناصر فیض عنوان شده است: بهره گیری از اساتید و پیشکسوتان طنز فاخر کشور در سیاستگذاری جشنواره و کارشناسی و داوری آثار و اهتمام ویژه برای خلق آثار در خور شأن فرهنگ و هنر ایران اسلامی از جمله رئوسی است که انشا الله با تخصص و تجربه حضرتعالی نیل به آنها میسر خواهد شد.

ناصر فیض، شاعر، طنزپرداز و مدیر دفتر طنز حوزه هنری در حالی به عنوان دبیر هنری هفتمین جشنواره طنز مکتوب معرفی می شود که سابقه دبیری پنج دوره گذشته این جشنواره را در تجربیات خود دارد.

همچنین در بخشی از حکم حمزه‌زاده برای امیرحسین فردی نیز آمده است: با عنایت به تلاش ارزشمند جنابعالی در به ثمر نشاندن نهال جشنواره داستان انقلاب و سکانداری موفق دوره‌های پیشین، به موجب این حکم به سمت دبیر هنری پنجمین جشنواره داستان انقلاب منصوب می‌شوید. واضح است که تجربیات و دغدغه‌های ذاتی حضرت عالی در رشد و بالندگی ادبیات انقلاب، منجر به جشنواره‌ای فاخر و شایسته انقلاب و آرمان‌های آن خواهد شد.

امیرحسین فردی که خود مبتکر شکل‌گیری و برگزاری جشنواره داستان انقلاب است، از جمله چهره‌های سرشناس عرصه ادبیات پس از انقلاب بوده که جریان ادبی بچه‌های مسجد و ظهور بسیاری از چهره‌های ادبی پس از انقلاب اسلامی مرهون تلاش‌های اوست.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.