فرزام: دستیابی به موفقیت در رویینگ نیازمند عزم جدی مسوولان است

‘افشین فرزام’ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا به لندن اضافه کرد: قبل از آمدن ‘سولماز عباسی’ به بازی های المپیک لندن، راهیابی او به فینال دی را پیش بینی کرده بودم و بدیهی است اگر فرصت کافی برای تمرین داشتیم، امکان راهیابی به گروه سی را هم داشتیم.

وی افزود: تمرینات دیر آغاز شد و نتوانستیم اردوی برون مرزی را برگزار کنیم. برای مثال اگر اردوی پرتقال به همراهی تیم انگلستان را داشتیم اکنون نتیجه فوق العاده متفاوت بود!

فرازم افزود: ما در اردوی چین که یک ماه قبل از کسب سهمیه انجام شد، بسیار موفق عمل کردیم و توانستیم سهمیه ورودی به المپیک را بگیریم و این مساله در روحیه ورزشکاران ما بسیار موثر بود اما بعد از سهمیه، متاسفانه نتوانستیم برنامه برون مرزی دیگری را برای تیم به اجرا در آوریم.

وی گفت: از نتیجه این دوره اصلا رضایت ندارم اما با فرصت کم، انتظار دیگری نمی شد داشت و اگرچه در مجموع ما به نسبت

المپیک قبلی پیشرفت داشتیم اما در مجموع این نتیجه مورد انتظار ما نبود.

فرزام تاکید کرد: اگر بخواهیم در این رشته مدال بگیریم که دور از دسترس هم نخواهد بود باید برنامه ریزی کاملی داشته باشیم و این طور نباشد که از فردای بازگشت به تهران همه چیز تا بازی های آسیایی ۲۰۲۴ در کره جنوبی یادمان برود.

وی در پایان با پر استعداد خواندن جوانان برومند کشورمان در رشته قایقرانی رویینگ تاکید کرد: اگر برنامه تمرینی مناسبی برای افراد مورد نظرمان طراحی کنیم، مدال آوری در میادین بزرگی چون المپیک به واقعیت مبدل خواهد شد.

ورزشی. ** ۱۶۴۷ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۰۹۲۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.