فرماندار تهران: آرای انتخابات ریاست جمهوری ظرف ۷ ساعت شمارش خواهد شد

۰۸خردادماه،

2341.jpg

فرماندار تهران، با بیان این‌که برای انتخابات ۲۴ خرداد تعرفه به اندازه کافی چاپ شده است، گفت: شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری را ۷ ساعته به پایان می‌رسانیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،عیسی فرهادی در حاشیه همایش مسوولان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در جمع خبرنگاران دربارهٔ وضعیت برگزاری انتخابات در استان تهران اظهار کرد: تهران آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دارد.

وی افزود: ۳۴۰۰ شعبه و ۷ هزار صندوق رای۲۶ هزار عوامل اصلی اعضای شعب و نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر عوامل اجرایی و حفاظتی و ناظرین شورای نگهبان،‌مجلس و بازرسان آموزش‌های لازم را برای برگزاری انتخابات دیده‌اند و تا دو هفته‌ آینده آموزش‌های تکمیلی انجام خواهد گرفت.

فرماندار تهران همچنین گفت: ما به دنبال این هستیم که ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ هزار شعبه به صورت مکانیزه رای‌گیری شورای شهر تهران را انجام دهند که در مراحل پایانی خود به سر می‌برد. همچنین ۲۰۰ شعبه به شعبات تهران اضافه کردیم که می‌تواند در اخذ رای به ما کمک کند. این ۲۰۰ شعبه در مناطق پرجمعیت اضافه شده است تا در وقت مردم صرف‌جویی شود.

وی تاکید کرد: تمام دستگاه‌ها و ادارات موظفند در پشیبانی برگزاری انتخابات از نظر نیروی انسانی و امکانات ترابری،‌همکاری همه جانبه با ستاد انتخاباتی تهران داشته باشند.

فرهادی دربارهٔ این‌که شمارش آرای کدام از یک انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر ابتدا انجام خواهد گرفت گفت: اصل، انتخابات ریاست جمهوری است، شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری راحت تر است و لذا بلافاصله با اتمام رای‌گیری انجام خواهد شد وتلاش خواهیم کرد تا روز شنبه آرا اعلام شود.

وی دربارهٔ میزان تعرفه‌ها نیز گفت: تعرفه به میزان کافی چاپ شده است و در میان مشکلی وجود ندارد.

فرهادی در بخشی از اظهارات خود دربارهٔ احتمال به مرحله دوم کشیده شدن انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما از برگزارکنندگان انتخابات تقاضا داریم که به شمارش آرای انتخابات شورای شهر که بعد از شمارش آرا انتخابات ریاست جمهوری بلافاصله آغاز می‌شود سرعت ببخشند. ما تلاش می‌کنیم در ۶ و ۷ ساعت شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری را به پایان برسانیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.