فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع): تفکر بسیجی، متاثر از فرهنگ عاشورا است

۲۳ آبان ،

فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب (ع) با بیان این‌که فرهنگ بسیجی ریشه در عاشورا دارد، گفت: فرهنگ، روحیه و تفکر بسیجی متاثر از فرهنگ عاشورا است.

به گزارش تفسیری خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، سردار مهدی مهدوی نژاد در نشستی خبری با بیان این مطلب، افزود: هویت بسیج با هویت محرم و عاشورا عجین شده و پیرو مکتب عاشورا است.

فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج، بیان کرد: بسیج با شعار “بسیج امتداد عاشورا” و بسیجیان با شعار “هیات من الذله” برنامه های این ایام را تحقق خواهند بخشید.

مهدوی نژاد با تاکید بر این‌که پیشرفت و سربلندی نظام اسلامی ناشی از تفکر بسیجی است، تصریح کرد: هرگاه مشکلی برای نظام به وجود آمده، از فرهنگ بسیجی بهره برده و پیروز میدان شده‌ایم.

وی ادامه داد: حرکت بسیجی سرنوشت ایران و فراتر از ایران را تغییر داده و نظام اسلامی همیشه نیازمند تفکر و روحیه بسیجی است.

فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) بیان کرد: با توجه به هجمه‌های گسترده تبلیغات دشمن، بسیج پتانسیل های قدرتمندی را در جهتی خنثی کردن نقشه ها و توطئه های بیگانگان و مستکبران در سطح جامعه دارد.

مهدوی نژاد افزود: بسیج یک نهاد یا ارگان و سازمان دولتی نیست، بلکه تفکر، فرهنگ و جریانی پویا و فعال است که از اسلام ناب محمدی سرچشمه گرفته است.

وی، حضور بسیجیان را در همهی عرصه های مختلف مشهود و مثال زدنی عنوان کرد و گفت: بسیج با همه توان خود نشان داده که می تواند در عرصه های مختلف حضور یابد و با مشارکت در برنامه های فرهنگی، عمرانی و سازندگی سهم بزرگی ایفا کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.