فرهاد مجیدی دیگر بازی نمی کند؟

بینا- پیش از شروع لیگ برتر، گمانه زنی های زیادی درباره حضور او در چند تیم لیگ برتری انجام می شد. او مذاکراتی با چند تیم لیگ برتری مثل مس کرمان و تراکتورسازی تبریز انجام داد. حتی در مقاطعی شایعه پیوستن شماره ۷ محبوب استقلال به سپاهان هم شنیده شد اما هیچ کدام از این اتفاقات نیفتاد و فرهاد در نهایت بدون تیم ماند.
در هفته های ابتدایی لیگ برتر هم مجیدی به استقلال نزدیک شد اما ماجرای بازوبند کاپیتانی پیش آمد و یک بار دیگر بازگشت او به استقلال منتفی شد. حالا یکی از مدیران تیم هایی که با او در ابتدای فصل مذاکره کرده، حرف های جالبی می زند. او افشا کرده فرهاد مجیدی هیچ برنامه ای برای بازی در لیگ دوازدهم ندارد و به دنبال مربیگری است.
شنیده می شود مجیدی در یک دوره کلاس مربیگری B در انگلیس ثبت نام کرده و در این مدت هم در این کلاس حضور داشته است. البته هنوز مشخص نیست مجیدی چه تیمی را برای مربیگری انتخاب می کند اما اگر روند نتایج قلعه نویی در استقلال بهتر نشود و او نتواند رضایت مدیران استقلال را فراهم کند، شاید اتفاق بزرگی روی نیمکت این تیم بیفتد و مجیدی بالاخره در نیم فصل به استقلال برگردد اما با نقشی متفاوت.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.