فرهاد مجیدی: قلعه‌نویی شرط بازوبند را گذاشت، نه من/ مثل بعضی‌ها نیستم که بگویم استقلال فقط با من باید نتیجه بگیرد

به گزارش خبرآنلاین؛ فرهاد مجیدی در مورد رد کردن پیشنهاد بازی در استقلال گفت: «ببینید من خیلی واضح بگویم به خاطر مردم می خواستم برگردم. خیلی شفاف بگویم به دفتر حاجی رفتم که قرارداد ببندم که حاجی گفت قلعه نویی گفته که کاپیتانش نکونام است. برای همین بود که من قرارداد نبستم چون اگر قرارداد می بستم به همه ارزش های باشگاه استقلال پشت کرده بودم. جواد کاپیتان تیم ملی است و برای او احترام زیادی قائلم اما اینجا استقلال است. من کاپیتان این تیم بودم ، اصلا بحثی درباره بازوبند نشده بود که بخواهم درباره اش شرطی بگذارم. اینجا در استقلال، بازوبند به کسوت داده می شود. اگر این شرط را می پذیرفتم، به چارچوب های باشگاه استقلال عمل نکرده بودم.»

مجیدی ادامه داد: «این شرط را قلعه نویی گذاشت. حتی تصدیق حرف من را می توانید در حرف های فتح الله زاده ببینید. آقایان اگر با ما صادق نیستند ، با مردم صادق باشند. من اگر تصمیم به بازگشت گرفتم تنها به دلیل خواست مردم بود.»

او در این باره که چرا سال قبل به رغم خواست مردم از استقلال رفت، می گوید: «شما دارید درباره باشگاه بزرگ استقلال حرف می زنید که به یک فرد وابسته نیست. ما ۹ امتیاز بالاتر بودیم وقتی من رفتم. نمی گویم به چه دلیلی از این تیم رفتم ولی می گویم به خاطر مردم آمدم. من دلیل رفتنم را به شما نمی گویم. الان اگر آمدم روی خط درباره این حرف ها صحبت می‌کنم. من هیچ منتی سر استقلال نمی گذارم. اگر امسال از فوتبال خداحافظی نکنم سال بعد این کار را انجام می‌دهم. من مثل بعضی‌ها نیستم که بگویم اگر من هستم ، تیم باید نتیجه بگیرد. مردم ما مردم باهوشی هستند و این چیزها را می‌فهمند.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.