فرهنگسرای آسمان برای زوج های جوان

جام جم آنلاین: رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه هر آنچه که تاکنون در حوزه فرهنگی شهر تهران با موفقیت به انجام رسیده، با تلاش رسانه ها بوده و ما مدیون شما دوستان رسانه ای هستیم، گفت: راه اندازی فرهنگسرای آسمان ویژه زوج های جوان در توچال با هدف تحکیم بنیان خانواده در شهریور ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، امیر خوراکیان در ضیافت افطار با خبرنگاران با بیان اینکه کار فرهنگی بدون همراهی خبرنگاران طی یک حرکت معنادار رسانه ای به انجام نمی رسد، اظهارداشت: چه از نظر مباحث تشویق و دلگرمی، چه از لحاظ موضوعات انتقادی و یا انتقال نظر مخاطبان به مسوولان، اگر همراهی رسانه ها در اقدامات فرهنگی صورت نگیرد، به طور قطع کار فرهنگی نیمه کاره خواهد ماند.

وی افزود: در سازمان فرهنگی هنری شهرداری هر آنچه که در حوزه فرهنگی شهر تهران با موفقیت به انجام رسیده با تلاش رسانه ها بوده و ما مدیون شما دوستان رسانه ای هستیم.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه ما موفقیت های خودمان را در ایجاد فضای فرهنگی در تهران مرهون تلاش شما خبرنگاران می دانیم، اضافه کرد: در آینده هم همچنان موفقیت های سازمان را در بخش های مختلف فرهنگی نتیجه همکاری با رسانه ها می دانیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش از راه اندازی فرهنگسرای آسمان در توچال خبر داد و گفت: در شهریور ماه امسال، فرهنگسرای آسمان ویژه زوج های جوان در توچال برگزار می شود که طی آن با هدف تحکیم بنیان خانواده یک برنامه آموزرشی برای زوج ها بر پا می شود.

خوراکیان افزود: پس از شهریور نیز مباحث مختلفی که خانواده ها با آن مواجه هستند، جمعه ها در فرهنگسراهای سطح شهر مطرح شده و راهکارهای لازم در این خصوص ارائه می شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.