فروتن: تقسیم امتیاز بازی در ساری عادلانه‌تر بود

 بهمن فروتن عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: دو تیم بازی قابل قبولی را در زمین مسابقه ارائه دادند که فکر می‌کنم حداقل امتیاز حق مسلم تیم من بود.

وی افزود: بازیکنانم چند موقعیت گل داشتند که با بی‌توجهی خود و در مقابل با هوشیاری دروازبان حریف موفق به گلزنی نشدند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان از شناخت خود درباره تیم مازندرانی در فوتبال کشور خبر داد و تصریح کرد: چند سالی که به عنوان سرمربی در باشگاه شموشک نوشهر فعالیت داشتم. روی بازیکنان و باشگاه‌های مازندرانی شناخت خوبی داشتم که در این بازی هم برای کسب امتیاز امیدوار بودم.

فروتن گفت: مازندران استعداد و بازیکنان بسیار خوبی دارد اما پول و اسپانسر خوبی برای هزینه باشگاه‌های خود ندارند که بتوانند بازیکنان خوب خودشان را در لیگ نگه دارند.

وی یادآور شد: فکر می‌کنم داور این دیدار در اخراج بازیکن من عجله کرد و می‌توانست با توجه به داشتن اخطار از دادن کارت زرد دوم خودداری کند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان افزود: تیم سایپا شمال بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی دارد و با توجه به حضور دو ساله این تیم در لیگ توانسته نتایج بسیار خوبی کسب کند.

وی از حضور بازیکنان جوان و کم‌تجربه در تیمش خبر داد و اذعان داشت: در کنار بازیکنان بی‌تجربه چند بازیکن خوب و مطرح فوتبال کشور از جمله علی سامره را نیز جذب کردیم.

فروتن در پایان خاطرنشان کرد: در فصل گذشته تیم نتوانسته انتظارات مدیریت باشگاه و مربیان را با کسب نتایج ضعیف جلب کند اما این فصل فرق دارد و تیم جز مدعیان لیگ است.

تیم صنعت مس رفسنجان از هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان شامگاه چهارشنبه در ورزشگاه شهدای ساری با یک گل مغلوب میزبان خود سایپا شمال شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.