فرود از کابینه در زمین‌های ۹۹ساله

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/احمدی‌نژاد مقصد آخرین سفر، آخرین بازدید و آخرین حضور دولتی خود را به زمین‌های ۹۹ساله در نقاط مسکن‌مهرنشین در اطراف تهران اختصاص داد.
به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) رییس‌جمهور دولت دهم صبح دیروز با هلی‌کوپتر ابتدا به نزدیکی پرند مسافرت کرد و در میان عوامل ساخت مترو تهران-پرند حاضر شد و سپس به شهر جدید پردیس رفت تا آخرین توصیه‌ها به وزرای راه‌وشهرسازی و نیرو را بابت تکمیل واحدهای مسکونی‌مهر و تامین خدمات زیربنایی این واحدها ارائه کند.
گزارش دنیای‌اقتصاد در این باره حاکی است: احمدی‌نژاد در این دو سفر هیچ مصوبه‌ای نداشته و فقط توصیه‌هایی را خطاب به مسوولان و پیمانکاران ارائه کرده است.
درباره بازدید دیروز احمدی‌نژاد از شهر جدید پردیس، مدیرعامل پردیس اعلام کرد: در این بازدید افتتاحی صورت نگرفت و از روند ساخت واحدهای پردیس بازدید شد و بعضی پیمانکاران بخشی از گزارش عملکردها را به رییس‌جمهور اعلام کردند. مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر تازه پردیس از آغاز تحویل ۸۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس از پاییز امسال خبر داد.
وی با اشاره به آغاز به ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس از سال قبل تاکنون گفت: تاکنون تعدادی از این واحدها به متقاضیان تحویل داده شده و واحدهای باقی‌مانده تا پایان سال تحویل داده می‌شود.
هدایت با بیان اینکه ۹۳ هزار واحد مسکن مهر باید در شهر پردیس ساخته شود، افزود: ۸۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس از پاییز امسال به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
مدیرعامل شرکت عمران شهر تازه پردیس یادآور شد: رییس‌جمهور دیروز در کنار بازدید از واحدهای مسکن مهر پردیس از آزادراه و تقاطع‌های این شهر بازدید
کرد. صبح روز قبل در جریان آخرین بازدید احمدی‌نژاد از پروژه مسکن مهر پردیس، وزیر راه و شهرسازی، وزیر نیرو، سخنگوی دولت و استاندار تهران نیز حضور
داشتند. همچنین با حضور احمدی‌نژاد، راه ورودی فازهای ۹ و ۱۱ مسکن مهر شهر تازه پردیس افتتاح شد.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.