فروشنده شماره موبایل مدیران دستگیر شد

۴ م دیماه ،

فردی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش بانک‌های اطلاعاتی شماره تلفن‌های همراه کرده بود توسط کارآگاهان این پلیس شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ خسروی رئیس پلیس فتا استان اصفهان اعلام کرد: با رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان این پلیس و شناسایی پایگاه اینترنتیی که اقدام به تبلیغ و فروش شماره تلفن‌های همراه به تفکیک شماره موبایل مدیران، اصناف، مشاغل و همچنین به تفکیک استان ها و شهرستان های کشور کرده بود موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: پس از انجام تحقیقات لازم در فضای مجازی و پیگیری های فنی و تخصصی ویژه مشخص شد فردی به هویت معلوم و ساکن اصفهان اقدام به راه اندازی این پایگاه اینترنتی کرده است.
سرهنگ خسروی در ادامه گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد متهم علاوه بر وب پایگاه اینترنتی مربوطه دارای وبلاگ های اینترنتی دیگری نیز در این ارتباط بوده که کاربران اینترنتی با دیدن آگهی ها و تبلیغات انتشار یافته توسط متهم، با وی تماس برقرار و سفارش شماره مورد نظر را داده و پس از واریز وجه، شماره موبایل‌های درخواستی را از طریق ایمیل دریافت می کرده است. لازم به ذکر است متهم تعداد ۶۴۴ بانک شماره موبایل مشترکین را در اختیار داشته که حاوی تعداد بسیار بسیاری شماره تلفن می باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا سرهنگ خسروی در پایان بیان داشت: با مشخص شدن هویت مجرم بلافاصله عملیات شناسایی و دستگیری وی آغاز و سرانجام متهم توسط کارآگاهان دستگیر و انگیزه خود را از این کار سودجویی و کسب درآمد بالای حاصل از فروش آن‌ها عنوان کرد.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.