فروش اوراق مشارکت توسط بانک صادرات

۱۲م اسفند ،

بینا- بانک صادرات ایران در راستای اجرای مصوبه شورای پول و اعتبار فروش ۱۰ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت بانک مرکزی ج.ا.ا را از تاریخ ۱۲ اسفند ماه سالجاری در شعب منتخب خود در سراسر کشور آغاز کرده است.
به گزارش بینا، این بانک در راستای اجرای سیاست های کلان اقتصادی و مصوبه شورای پول و اعتبار و در پی عرضه موفق اوراق مشارکت در مراحل اول و دوم در نظر دارد در مرحله سوم نسبت به فروش مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت یکساله بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از روز شنبه ۱۲ اسفند ماه تا پایان روز پنج شنبه ۱۷ اسفند ماه اقدام نماید.
شایان ذکر است این اوراق یکساله با نرخ سود علی الحساب سالانه ۲۰ درصد و معاف از مالیات، نرخ سود بازخرید قبل از سررسید اوراق ۷۵/۱۹ درصد  (سالانه)  و مقاطع پرداخت سودهای علی الحساب هر سه ماه یکبار می باشد. همچنین این اوراق قابلیت معامله در  بورس اوراق بهادار را دارا بوده و بانک مرکزی ج.ا.ا بازپرداخت اصل و سود این اوراق را در سررسید تضمین نموده است.
هموطنان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شعب منتخب عرضه کننده اوراق مشارکت می توانند به پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی: www.bsi.ir  مراجعه و یا با شماره ۰۹۶۰۲ تماس حاصل نمایند.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.