فروش سینما آزادی روز قبل به ۵ . ۱۸ میلیون رسید

گردآوری شده توسط گروه خانواده ممتاز نیوز

فیلم های اکران عید فطر به دلیل ساخت خوب و استقبال مردم از آنها ، روزهای خوبی را برای سینماها رقم زده است.

رضا سعیدی پور ، مدیر سینما آزادی در گفتگویی در خصوص فروش و استقبال مردم از فیلم های اکران عید فطر گفت : با توجه به این که این فیلم ها یک هفته قبل از عید فطر اکران شدند خوشبختانه استقبال خوبی از سوی مردم صورت گرفت و می توان گفت هنوز این فیلم ها کشش دارند.

وی ادامه داد : سینما آزادی با توجه به این که روز قبل بلیت ها را به صورت نیم بها عرضه کرده به فروشی بالغ بر هجده و نیم میلیون رسید .

سعیدی پور در خصوص فروش فیلم «دهلیز»‌ گفت : فروش روزانه «دهلیز» گاهی به ۱۲ میلیون هم رسیده و این موضوع به دلیل ساخت خوب فیلم و انتخاب بازیگران مناسب است.

مدیر سینما آزادی ادامه داد : تاکنون فیلم «فرزند چهارم» نتوانسته در این اکران موفق باشد ، اما فیلم های «هیچ کجا ، هیچ کس» ، «جابجا» ،‌«هیس دخترها فریاد نمی زنند» و «دهلیز» فیلم های موفق اکران عید فطر بودند.

سعیدی پور در خصوص پیش بینی های قبل از اکران های عید فطر گفت : ما پیش بینی چنین فروشی را می کردیم ،‌زیرا وقتی بین ۵ فیلم که اکران می شود ، ۴ فیلم پرفروش شود همه سینماها را راضی می کند ، ما حتی به ۲ فیلم پرفروش راضی هستیم ، چه برسد به الان که ۴ فیلم خوب برای فروش داریم.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.