فروش مخفیانه پارک؛ تایید یا تکذیب!

سکوت رئیس سازمان محیط زیست در برابر فروش پارک پردیسان ؛

ماه هاست شک وشبه و نگرانی در مورد فروش پارک پردیسان توسط سازمان حفاظت محیط زیست در جمع دوستداران محیط زیست کشور وجود دارد

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ اینبار شنیده ها حکایت از آن دارد که رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مجوز فروش پارک پردیسان را از هیئت دولت گرفته است .
۲ روز پیش قایم مقام سازمان حفاظت محیط زیست طی مصاحبه ای با یک سایت خبری اعلام کرد اگر پارک پردیسان به فروش برس استعفا ء خواهد داد این در حالیست که صبح امروز در خبری دیگر استعفایش را تکذیب کرد .
بنابر این گزارش علی محمد شاعری در مصاحبه نخست خود گفته بود مخالف سر سخت فروش پارک پردیسان است و قرار نیست پارک به فروش برسد و اگر این کار صورت گیرد ،استعفاء خواهد داد اما صبح امروز در مصاحبه ایی دیگر خبر استعفایش را تکذیب کرد و گفت : پارک پردیسان به هیچ عنوان به  فروش نخواهد رسیدو به عنوان یک پارک اکولوژیک ، آموزشی و تفریحی باقی خواهد ماند .
وی تاکید داشته تنها مدیریت فنی پارک برای اداره سرمایه گذاری به بخش خصوصی خواهد شد.
با انتشار خبر استعفای قائم مقام سازمان حفاظت محیط زیست افکار عمومی بر آن داشتند که بی تردید خبر فروش پارک شایعه ایی بیش نبوده که معاون این سازمان با جرات استعفایش را در مقابل فروش این پارک اعلام داشته است حال انکه با تکذیب این خبر این شایعه دو باره قوت گرفت که فروش پارک پردیسان جدی است .
در عین حال ماه ها پیش زمانی که تغییر کاربری پارک پردیسان برای اولین بار مطرح شد رئیس سازمان محیط زیست در اطلاعیه ایی آن را کذب دانست در حالیکه اینبار در مقابل خبر تصویب فروش پارک در هیئت دولت سکوت پیشه شده است و هنوز در رد یا تایید این اقدام سخنی از سوی مسولان این سازمان گفته نشده است .
حال این سوال باقی است که سکوت رئیس سازمان محیط زیست و تکذیب استعفای قائم مقامش مهر تاییدی است بر فروش مخفیانه پارک یا رد این اقدام ؟/ف
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.