فروش میلیاردی حوض نقاشی همچنان ادامه دارد

ممتازنیوز:

hoze-naghashi-34lحوض نقاشی» پرفروش‌ترین فیلم سینما آزادی/ فروش فیلم از مرز ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان گذشتسعیدی‌پور گفت: فیلم سینمایی «حوض نقاشی» بعد از تعطیلات نوروز فروش بهتری داشت و فیلم پرفروش سینما آزادی است…………..

رضا سعیدی‌پور در گفت و گویی درباره نمایش فیلم «حوض نقاشی» و فروش آن گفت: فروش فیلم بعد از تعطیلات بهتر شد. با توجه به اقبال مخاطبین فیلم تا پایان اردیبهشت ماه در سینما  آزادی اکران آن ادامه  پیدا می‌کند زیرا کف فروش را پر خواهد کرد. این فیلم  در سینما آزادی پرفروش ترین فیلم است.

وی در ادامه افزود: من فروش فیلم را ازدیگر سینماها نیز جویا شدم این فیلم در سینماهای پردیس ملت ، زندگی و سالن‌های تک سالن  نیز بعد از تعطیلات فروش بهتری داشته است.

بنابراین گزارش، فروش فیلم سینمایی «حوض نقاشی» تاکنون  در تهران و شهرستان از مرز ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان گذشت و این فیلم با اقبال بیشتری از سوی مخاطبین مواجه شده است.

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» داستان زوج جوانی را روایت می کند که هر دو به لحاظ ضریب هوشی پایین‌تر از حد نرمال هستند و همین مساله ژنتیکی سبب ساز آن می شود که ازدواج آنها با مشکل دچار شود.

در این فیلم شهاب حسینی، نگار جواهریان، فرشته صدرعرفایی و.. به ایفای نقش می‌پردازند.


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.