فروش ویژه تندر۹۰ و پ‍ژوپارس آغاز شد

یکشنبه ۱۴ آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

فروش ویژه ایران خودرو به مناسبت عیدسعید غدیرخم با عرضه خودروهای تندر۹۰ و پژو پارس از امروز ۱۴ آبان ماه سال جاری در کلیه نمایندگی های فروش ایران خودروبه صورت ایتنرنتی آغاز شد.

به گزارش تفسیری سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران، عبد اله بابایی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: متقاضیان می توانند در سراسر کشور  با مراجعه سامانه  www.ikco.com  و یا آدرس اینترنتی  http://ikco.iranecar.com نسبت به ثبت نام در شرایط فروش فوری و پیش فروش خودروهای تندر۹۰ و پژو پارس علاوه بر سایر محصولات پیشی همانند خودروهای سمند و پژو ۴۰۵ اقدام نمایند.

وی افزود : شرایط تحویل فروش فوری تندر۹۰ تیپ E1 با موعد تحویل ۴۵ روزه با قیمت مصوب ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان  به همراه پیش فروش تندر ۹۰ در تیپ های E1, E2 با موعد تحویل ماههای بهمن و اسفند ۹۱ و همچنین فروردین  ۹۲ در شرایط مذکور در نظر گرفته شده است.

بابایی تاکید نمود: به منظور  اطمینان بخشی به مشتریان از عرضه خودرو با قیمت مصوب سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، شیوه پیش فروش قطعی سه مرحله ای خودروی پارس با موعد تحویل اسفندماه ۹۱ با قیمت ۲۲ میلیون و ۹۷۰ هزارو ۴۰۰ تومان است.

وی از دیگر مزایا این روش فروش عرضه خودروی تندر۹۰ با سود مشارکت  ۱۸ درصد و امکان تنها یک دستگاه ثبت نام جهت مشتریان در کلیه روشهای فروش اعلامی ویژه عید سعید غدیر خم عنوان نمود.

بابائی تصریح کرد: کسب چندین  دوره نشان سرآمدی رنو فرانسه و کسب گواهینامه ها و جوایز مختلف کیفی از جمله گواهی اشتهار به کیفیت سه ستاره جایزه ملی کیفیت ایران و کسب سطح کیفی خیلی خوب بطور مستمر از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران را ازجمله افتخارات تندر۹۰ ایران خودرو است.

وی در پایان متذکر شدند کلیه نمایندگی های مجاز سراسر کشور موظف به عرضه خودرو با قیمت مصوب بوده و مصرف نمایندگان هرگونه عرضه خودرو در نمایندگی های این شرکت مغایر با قیمت مصوب را با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ را اطلاع دهند./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.